بسته خبری امروز؛

از شلیک قیمت این خودروها تا سقوط قیمت طلا و سکه

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از شلیک قیمت این خودروها تا سقوط قیمت طلا و سکه

نخستین مرحله عرضه خودروهای برقی اردیبهشت‌ماه خواهد بود. این در شرایطی است که برخلاف خودروهای وارداتی بنزین‌سوز، برقی‌ها با شرایط آسانو بهتری وارد کشور خواهند شد.

افزایش قیمت دلار از کجا آب می‌خورد؟

آلبرت بغزیان درباره کانال‌های تلگرامی قیمت‌ساز در بازار ارز اظهار داشت: می‌گویند در بازار آزاد عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می‌کند اما در ایران اصلا بحث عرضه و تقاضا مطرح نیست بلکه عده‌ای قیمت‌ها را تعیین می‌کنند حال باید دید آیا عده‌ای که نرخ‌ساز هستند در امارات حضور دارند و نرخ درهم را تعیین می‌کنند؟ چراکه در نهایت نرخ درهم، نرخ دلار را در ایران تعیین می‌کند.

فرماندار جیرفت از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در جنوب کرمان به دلیل بارندگی‌های احتمالی که با جاری شدن سیل همراه خواهند بود خبر داد.

این گزارش به لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ اختصاص دارد.

طبق احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودروهایی که قیمت آن ها بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

کارشناس مسکن گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس به صورت کامل تمامی قراردادهای اجاره مسکن به صورت رایگان ثبت و حق الزحمه‌های نجومی در این سامانه برچیده شد.

تعرفه‌های پزشکی امسال اعلام شد

سخنگوی وزارت بهداشت از اعلام تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ خبر داد و در عین حال تاکید کرد که تنها تعرفه‌های قانونی اعلامی دولت، ملاک عمل خواهد بود.

ریزش قیمت سکه و طلا در بازار

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

گرچه از اواخر سال گذشته مسئولان بارها افزایش قیمت گوشت قرمز را تکذیب کردند، اما قیمت گوشت قرمز همچنان روند صعودی دارد. در حالی که قائم‌مقام وزیر کشاورزی روز شنبه اعلام کرد که نباید در سطح خرده‌فروشی‌ها قیمت گوشت افزایش یابد، اما اکنون قیمت یک کیلو گوشت گوسفندی در برخی خرده‌فروشی‌ها به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم رسیده است.

جلسه‌ امروز با حضور اعضای شورای‌عالی کار برای بررسی مجدد آیتم‌های مزدی کارگران برگزار خواهد شد.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده اعلام می‌شود، گفت: ۳ هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام می‌دهند.

این خودرو فرانسوی ارزان تر از شاهین / رنوی محبوب با قیمت ایده آل

قیمت روز انواع خودرو ساندرو را در این گزارش مشاهده کنید.

پلیس راهور قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر