شرایط فروش اقساطی خودرو لوکس ایران خودرو + جزئیات

در طرح فروش اقساطی تارا سه دوره ۱۲ ماهه ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه پیشنهاد شده‌ است.

شرایط فروش اقساطی خودرو لوکس ایران خودرو + جزئیات

تارا اتوماتیک با آپشن‌های متنوعی مانند کنترل کروز، پایداری در سربالایی، و سنسورهای مختلف مثل سنسور باران و سنسور عقب، رقیب خودروهایی مثل جک جی ۴ و دنا پلاس اتوماتیک است. خدمات پس از فروش آن نیز بهتر است که موجب ترجیح بسیاری از مشتریان نسبت به خودروهای چینی می‌شود.

در طرح فروش اقساطی تارا سه دوره ۱۲ ماهه ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه پیشنهاد شده‌ است. در طرح ۱۲ ماهه متقاضی باید در ابتدا ۴۰۰ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان به صورت ‌پیش‌پرداخت واریز کند و ماهانه ۴۸ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۱۵۳ تومان قسط پرداخت کند. همچنین در ۲۴ ماهه متقاضی باید ۴۳۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان ‌پیش‌پرداخت داشته و اقساط ماهانه ۲۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۵۰۶ تومان پرداخت کند. برای دوره بلندمدت ۳۰ ماهه خریدار باید ۴۶۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان ‌پیش‌پرداخت و ماهانه ۱۹ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۷ تومان پرداخت کند.

جدیدترین قیمت تارا اتومات

خودرو تارا اتوماتیک جزو خودروهای ساخت داخل است که تقریبا تمام آپشن های روز را داشته و  به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد. این خودرو که در حال حاضر با قیمت ۶۸۹ میلیون تومان در کارخانه عرضه می‌شود، در بازار آزاد به بالای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده‌ است. این خودرو در پایین‌ترین قیمت سال گذشته تا حدود ۸۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت ‌داشت، با این حال در بدترین حالت با قیمت کارخانه فاصله ۱۰۰ میلیون تومانی ‌داشته‌ است.

اطلاعات فنی خودرو تارا اتومات

 تارا اتومات دارای موتوری تی یو ۵ با گیربکس ۶ دنده است. موتور این خودرو ۱۱۳ اسب بخار قدرت دارد و گشتاوری ۱۴۴ نیومتی ایجاد می‌کند. این خودرو می‌تواند سرعت خود را حداکثر به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت برساند. در حال حاضر مصرف سوخت این خودرو ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر و شتاب آن نیز ۱۳ ثانیه ثبت شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • deth

    با این شرایط کی پول دارع ک ماهی ٢۶قسط بده

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر