اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت جدید انواع پنکه در بازار + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع پنکه در سطح بازار پرداختیم.

قیمت جدید انواع پنکه در بازار + جدول

پنکه جزو مهم ترین وسایل خنک کننده است که با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم بهار و تابستان وجود آن در هر خانه ای ضروریست. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری درباره قیمت این وسیله در سطح بازار بخوانید.

با افزایش گرمای زمین، وسایل سرمایشی بیشتری با قابلیت‌های جدید و کاربردی به بازار عرضه می‌شوند. یکی از وسایلی که علاوه بر حس خنک شدن، احساس زیبای نوستالژیک را نیز به همراه دارد پنکه است که دو ویژگی سبک (قابل حمل بودن) و کم هزینه‌ بودن، آن را به وسیله‌ای پرطرفدار تبدیل کرده است.

پنکه جزء وسایل خنک کننده با مدل‌های متنوع است که توسط برندهای ایرانی و بین‌المللی فراوانی تولید می‌شود. اهمیت وجود پنکه در خانه‌ زمانی بیشتر می‌شود که بدانید این وسیله بعنوان تهویه هوا عمل می‌کند و با جابه‌جایی هوا، فضای اتاق را برای شما تلطیف می‌کند. هر چه حجم هوای بیشتری جابه‌جا شود، احساس طراوت بیشتری ایجاد می‌گردد.

احتمالا شما هم به یاد دارید که مادرها سبزی‌ها را برای خشک کردن جلوی پنکه می‌گذاشتند. خشک کردن تابلوی نقاشی و لباس‌های خیس از دیگر کاربردهای پنکه است. به طور کلی اگر تحمل باد کولر را ندارید و می‌خواهید اتاق‌های کوچک را به راحتی خنک کنید و در کنار خنک شدن از سایر مزیت‌های پنکه برخوردار شویدک.

قیمت پنکه در بازار

در ادامه جدولی از قیمت انواع پنکه در سطح بازار را برایتان فراهم کردیم.

مدل قیمت

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

۲,۲۵۰,۰۰۰

تومان

پنکه سانی مدل DF-PA۲۰۰۲

۱,۸۱۰,۰۰۰

تومان

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

۵۱۹,۰۰۰

تومان

پنکه دومنا مدل DF۵۵۰

۳,۸۵۹,۵۰۰

تومان

پنکه تولیپس مدل SF-۴۰۵

۲,۷۵۰,۰۰۰

تومان

پنکه مایدیا مدل FS۴۰-۱۹PRD

۴,۶۴۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر