اجاره آپارتمان زیر ۱۰۱ متری در گیشا چقدر پول می خواهد؟ + جدول

در این مطلب به بررسی هزینه اجاره خانه‌ها در محله زیبای گیشا می‌پردازیم.​

اجاره آپارتمان زیر ۱۰۱ متری در گیشا چقدر پول می خواهد؟ + جدول

قیمت مسکن و همینطور رهن و اجاره خانه این روزها روند افزایشی داشته و به یکی از مهم ترین چالش های اقتصاد کشور تبدیل شده است، همچنین  نوسانات قیمت دلار تاثیرات قابل توجه را بر قیمت مسکن می گذارد.

«گیشا» یا «کوی نصر» یکی از محله‌های معروف و مدرن پایتخت است که در شمال غرب شهر قرار دارد. این محله پر از امکانات رفاهی است و بسیاری از مراکز مهم را نیز در خود جای داده است. به طور  مثال، برج میلاد که ششمین برج مخابراتی جهان است در گیشا قرار دارد یا بوستان گفتگو که یکی از معروف‌ترین بوستان‌های تهران است در این محله قرار دارد. به همین خاطر تمامی این امکانات و نحوه معماری این محله موجب می‌شود تا قیمت خانه در گیشا، از متوسط پایتخت بالاتر باشد. به همین دلیل، در شرایط کنونی برای بسیاری از افراد مقدور نیست که در این محله صاحب‌خانه شوند زیرا قیمت مسکن در این محله به طور چشمگیری همچون دیگر مناطق تهران افزایش یافته است. بنابراین، یکی از بهترین راه‌ها برای سکونت در «گیشا» می‌تواند اجاره‌نشینی باشد. در ادامه به بررسی هزینه اجاره خانه‌ها در این محله زیبا می‌پردازیم.​

اجاره یک واحد ۵۰ متری در گیشا نیاز به ۶۰۰ میلیون تومان پول ودیعه و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان دارد. همچنین، با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید این خانه را رهن کامل کنید.​

واحد دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو اتاق خواب و ساخت سال ۱۴۰۲ را می‌توان با دو میلیارد تومان رهن کامل کرد.​

اجاره یک خانه ۹۳ ‌متری در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و دو اتاق خواب دارد، با یک میلیارد تومان ودیعه و ۱۲ میلیون تومان کرایه ماهیانه امکان‌پذیر است. همچنین، این واحد را با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانید رهن کامل کنید.

برای اجاره یک واحد۸۲متری ۲خواب با متراژ ۸۲ متر، در حالی که دو سال از ساخت آن می‌گذرد به ۴۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. کرایه این واحد ماهیانه ۳۴ میلیون تومان است.

قیمت اجاره خانه در محله گیشا را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

قیمت اجاره خانه در محله گیشا (کوی نصر) تهران (فروردین ۱۴۰۳)
محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
گیشا ۱۶۰ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۳ خوابه ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
گیشا ۱۷۰ متر سال ساخت ۱۳۹۷ - ۳ خوابه ۲٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
گیشا ۹۵ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۲ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰
گیشا ۱۰۱ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۲ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۲٬۰۰۰٬۰۰۰
گیشا ۹۰ متر سال ساخت ۱۳۸۸ - ۲ خوابه ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
گیشا ۹۸ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۳ خوابه ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
گیشا ۱۰۵ متر سال ساخت ۱۳۸۶ - ۲ خوابه ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
گیشا ۸۵ متر سال ساخت ۱۴۰۱ - ۲ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۵٬۰۰۰٬۰۰۰
گیشا ۱۰۰ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۲ خوابه ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
گیشا ۱۰۴ متر سال ساخت ۱۴۰۳ - ۲ خوابه ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر