سمند سورن پلاس | کوییک دنده‌ای | قیمت خودروهای داخلی

افت قیمت ۴۷ میلیونی این خودرو داخلی / وضعیت بازار خودرو در هفته سوم فروردین ماه

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی که نسبت به ابتدای هفته ۴۷ میلیون تومان کاهش یافت و به ۷۵۵ میلیون تومان شد.

افت قیمت ۴۷ میلیونی این خودرو داخلی / وضعیت بازار خودرو در هفته سوم فروردین ماه

قیمت خودرو امروز،جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، به دلیل تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، ثابت بود و هیچ نوسانی نداشت. با توجه به رکود سنگینی که بازار خودرو از سال گذشته تجربه کرده بود، قیمت خودروها به شدت به نرخ دلار وابسته شده بود. افزایش نرخ ارز در اوایل هفته، قیمت خودرو را نیز افزایش داد، اما کاهش نسبی نرخ ارز در روزهای انتهایی هفته، بازار خودرو را نزولی کرد.

کوییک دنده‌ای S جزو ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار به شما می‌رود که با افت‌وخیزهایی که در این هفته داشت، سرانجام هیچ تغییری نسبت به ابتدای هفته ندارد و با همان نرخ ۴۵۰ میلیون تومانی روز شنبه معامله می‌شود.

شاهین G یکی از لوکس‌ترین خودروهای شرکت سایپا است که از ابتدای هفته ۱۶ میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۸۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از معدود خودروهایی محسوب می‌شود که نسبت به ابتدای هفته ۴۷ میلیون تومان ارزان‌تر شده است و با ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژوپارس LX TU۵ یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهایداخلی بازار در سال گذشته بود. این خودرو نسبت به روز شنبه، ۲۷ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ ۸۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر