قیمت فیدلیتی | قیمت خودرو | بازار خودرو

قیمت عجیب فیدلیتی در بازار خودرو + جدول

از آن‌جایی که خریداران بلافاصله اقدام به فروش خودروهایشان پس از تحویل می‌کنند، اکنون قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد مشخص شده است.

قیمت عجیب فیدلیتی در بازار خودرو + جدول

در حال حاضر، بازار خودروها به شدت متغیر است. این تغییرات می‌تواند به عوامل مختلفی مانند فصل، محدودیت‌های تولید، تقاضا و عرضه، نرخ ارز و ... بستگی داشته باشد. بنابراین، ممکن است قیمت خودروها متفاوت باشد.

فیدلیتی پرستیژ محصول جدید گروه بهمن است که نخستین سری آن اکنون به مشتریان تحویل داده شدند. از آن‌جایی که خودرو در ایران کالای سرمایه‌ای است و بسیاری از خریداران بلافاصله اقدام به فروش خودروهایشان پس از تحویل می‌کنند، اکنون قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد مشخص شده است. این خودرو به دلیل جذابیت و همچنین التهاب اولیه عرضه یک خودرو جدید، با اختلاف قیمت یک میلیارد تومانی نسبت به نرخ کارخانه در بازار آزاد آگهی شده است.

بهمن موتور قیمت فیدلیتی پرستیژ را حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است، حال آن‌که در بازار آزاد این خودرو با قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی آگهی می‌شود. در جدول زیر نگاهی به جزئیات قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد و میزان اختلاف آن با نرخ رسمی کارخانه داریم:

قیمت-خودرو

اختلاف قیمت محصولات بهمن‌موتور در بازار و کارخانه، موضوع جدیدی نیست. با این حال به جز پیکاپ G۹، خودروهای دیگر این شرکت اختلاف قیمت بیش از یک میلیارد تومان در بازار و کارخانه را تجربه نمی‌کنند. انتظار داریم با ادامه عرضه فیدلیتی پرستیژ طی ماه‌های آتی و کاهش هیجان بازار، اختلاف قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار و کارخانه کاهش یابد. با این حال نباید انتظار داشت که این اختلاف قیمت به کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

فیدلیتی پرستیژ تغییرات ظاهری قابل توجهی را نسبت به فیدلیتی پرایم تجربه کرده است. همچنین مشخصات فنی این خودرو نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته‌اند. این خودرو از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر مشترک با تیگو ۸ پرو و فونیکس FX بهره می‌برد. گیربکس فیدلیتی پرستیژ نیز تغییر کرده است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه که در برخی خودروهای فونیکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی فیدلیتی پرستیژ نیز نصب شده است. به همین دلیل است که مصرف‌کنندگان علاقه قابل توجهی به خرید این کراس‌اوور نشان داده‌اند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر