با ۶۵ میلیون این خودرو محبوب را بخرید + جدول قیمت

قیمت رنو پی‌کی به‌طور معمول کمتر از صد میلیون تومان بوده و خرید آن همچنان برای مخاطب ایرانی امکان‌پذیر است. البته نسخه‌های بازسازی‌شده این خودرو بیش از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارند.

با ۶۵ میلیون این خودرو محبوب را بخرید + جدول قیمت

تولید خودروی رنو پی‌کی از سال ۱۳۸۰ آغاز شد و تا سال ۱۳۸۶ ادامه یافت. آخرین نسخه‌های این خودرو علاوه بر تغییرات فنی، دارای چراغ‌های عقب جدیدی در بخش عقب بودند و نام آن‌ها نیز به "نیو پی‌کی" تغییر یافت. قیمت رنو پی‌کی به‌طور معمول کمتر از صد میلیون تومان بوده و خرید آن همچنان برای مخاطب ایرانی امکان‌پذیر است. البته نسخه‌های بازسازی‌شده این خودرو بیش از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارند.

جدول قیمت رنو پی‌کی در بازار، فروردین ۱۴۰۳:

مدل رنگ وضعیت بدنه کارکرد قیمت
1385 نوک مدادی چند لکه رنگ ۲۰۰٬۰۰۰ ۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1383 یشمی چند لکه رنگ ۲۰۰٬۰۰۰ ۶۵٬۸۰۰٬۰۰۰ تومان
1384 نقره‌ای چند لکه رنگ ۱۵۰٬۰۰۰ ۱۳۷٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1384 بژ چند لکه رنگ ۱۵۰٬۰۰۰ ۱۰۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1385 نقره آبی چند لکه رنگ ۱۷۷٬۰۰۰ ۹۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

دیگر خودروی ارزان‌قیمت این روزها، پژو آردی است. پژو آردی نیز حاصل تغییراتی است که تیم توسعه محصول ایران‌خودرو براساس اتاق پژو ۴۰۵ انجام داد. درواقع ایران‌خودرو تصمیم گرفت به‌جای عرضه پژو ۴۰۵ در سه نسخه ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰، تنها پژو ۴۰۵ را با موتور ۱۸۰۰ به تولید برساند و مدل ارزان‌تر را با پیشرانه پیکان روانه بازار کند. مدتی بعد از تولید نسخه اولیه پژو آردی، نسخه ارتقایافته این خودرو با نام آردی x نیز به بازار عرضه شد. ایران‌خودرو در میانه دهه ۱۳۸۰، مدل دیگری را با پیشرانه ۱۷۰۰ سی‌سی پیکان کار معروف و با نام پژو روآ روانه بازار کرد.

قیمت-پژو-آردی

درحال‌حاضر قیمت پژو آردی با توجه به سلامت خودرو، بین ۹۰ الی ۱۲۰ میلیون تومان است. تولید این خودرو از اواخر دهه هفتاد خورشیدی آغاز شد و تا سال ۱۳۸۶ ادامه یافت. ایران‌خودرو پس از آن نسخه ارزان‌سازی‌شده پژو ۴۰۵ را با نام پژو ۴۰۵ GLI روانه بازار کرد.

جدول قیمت پژو آردی در بازار، فروردین ۱۴۰۳:

مدل رنگ وضعیت بدنه کارکرد قیمت
1384 طوسی چند لکه رنگ ۳۴۰٬۰۰۰ ۱۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1384 یشمی چند لکه رنگ ۳۰۰٬۰۰۰ ۱۱۷٬۸۰۰٬۰۰۰ تومان
1385 سفید سالم ۱۳۰٬۰۰۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1385 یشمی شاسی ضربه‌دار ۲۰۰٬۰۰۰ ۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر