افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی تا پایان بهار / مژده به متقاضیان مسکن ملی در پرند

مدیرعامل شرکت عمران پرند از افتتاح مشروط ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر و نهضت ملی این شهر خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی ۲۵درصد است.

افتتاح ۴  هزار واحد مسکونی تا پایان بهار / مژده به متقاضیان مسکن ملی در پرند

نهضت ملی مسکن یک برنامه جهت حمایت از معیشت و رفاه اجتماعی جامعه است که توسط دولت یا سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود. این نهضت معمولاً با ارائه تسهیلات مالی، ساخت و ساز مسکن مهیا و قابل دسترس برای اقشار مختلف جامعه، بهبود شرایط مسکن و کاهش نابسامانی‌های مسکن در یک کشور هدفمند می‌شود.

آرش صیادی با اعلام این‌که برای ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر در شهر جدید پرند زمین (نهضت ملی مسکن) تأمین شده است، اظهار کرد: فرآیند انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آغاز شده است. این رقم در سال گذشته ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد بود که با تأکید وزیر راه و شهرسازی امسال افزایش یافت.

وی با بیان این‌که میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند ۲۵ درصد است، افزود: تا پایان خردادماه به‌شرط تأمین آب، برق و گاز امکان افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۲ هزار واحد مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن و باقیمانده مسکن مهر و حدود ۲ هزار واحد مربوط به پروژه‌های مشارکتی است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند آذرماه سال گذشته میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهر را ۲۵ درصد اعلام کرده بود.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر