قیمت طلا ۱۸ عیار | قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلای جهانی

افزایش قیمت طلای جهانی

قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۹ درصد افزایش به ۲۳۲۹ دلار و ۷۵ سنت رسید.

افزایش قیمت طلای جهانی

قیمت جهانی طلا چند وقتی است دچار دچار نوسانات شدیدی می شود و دائما روند صعودی و نزولی دارد. اما امروز با توجه به بالا رفتن قیمت دلار جهانی این فلز گرانبها نیز با افزایش قیمت همراه بود.

قیمت طلا علیرغم گزارش بهتر از حد انتظار اشتغال در امریکا و همچنین افزایش سود اوراق قرضه خزانه داری امریکا و بالا رفتن ارزش دلار، افزایش داشته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۹ درصد افزایش به ۲۳۲۹ دلار و ۷۵ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۱.۶۰ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

زیرساخت‌های مرتبط با ارزش دلار، مخاطرات ژئوپلیتیکی و خرید بالای فیزیکی باعث افزایش قیمت طلا شده است.

اطلاعات لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی امریکا در ماه مارس فراتر از تخمین‌ها بوده و ۳۰۳ هزار شغل در این بخش اضافه شده است. این بدان معناست که نرخ بیکاری در امریکا پایین آمده است.اما این خبر می‌تواند احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در ماه ژوئن از حدود ۷۰ درصد تا ۵۳.۴ درصد پایین بیاورد.

گزارش اشتغال امریکا تایید دیگری بر اظهارات جروم پاول رئیس فدرال رزرو در روز چهارشنبه بود. وی گفت هیچ عجله‌ای برای پایین آمدن نرخ بهره وجود ندارد.

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را پایین آورده و تمایل برای خرید آن را بالا می‌برد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر