کمک نقدی | مردم ایران | جنگ غزه

مردم ایران دست به کار شدند / کمک نقدی۱۴۰ میلیارد تومانی ایرانی ها به غزه

در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر ایران از ابتدای جنگ غزه هماهنگی‌های مداومی با فدراسیون جهانی صلیب سرخ داشته و بیش از ۱۰ هزار تن کمک غیرنقدی و بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه ارسال کرده است.

مردم ایران دست به کار شدند / کمک نقدی۱۴۰ میلیارد تومانی ایرانی ها به غزه

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تاکید بر حمایت کامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین از روزهای ابتدایی شروع جنگ غزه، گفت: از همان ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌های مستمری را با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد تا مسیر رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه مردم ایران و دیگر آزادی‌خواهان جهان به مردم غزه تسهیل شود.

وی افزود: آقای پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ایران در این راستا جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه برگزار کرده است و در این جلسات، برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به‌منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی صورت گرفته و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

سلیمی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تا کنون با مشارکت عموم مردم کشورمان توانسته است حدود ۱۰ هزار تن کمک‌های بشردوستانه غیرنقدی شامل انواع دارو، اقلام غذایی، بهداشتی، زیستی و ... را به غزه ارسال کند و بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی نیز جمع‌آوری شده است که به‌منظور خریداری اقلام غذایی و دارویی و ارسال برای مردم مظلوم غزه استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در پایان گفت: عموم هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر