پرسپولیس | استقلال | واگذاری سرخابی ها | سازمان خصوصی سازی

پاسخ بانک تجارت درباره خرید استقلال

بانک تجارت در پاسخ به سازمان بورس درباره احتمال مالکیت باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

پاسخ بانک تجارت درباره خرید استقلال

خرید استقلال و پرسپولیس به روزهای حساس خود رسیده و هنوز راه برای خرید این دو باشگاه بزرگ تهرانی کاملا هموار نشده است. با وجود اعلام قبلی دو بانک برای خرید سرخابی ها اما تا به امروز اتفاق جدی در ای مورد نیافتاده است.

شرکت‌های بورسی موظف هستند در راستای شفافیت اقتصادی و رعایت حقوق سهامداران، اطلاعات با اهمیت خودشان را در  سامانه کدال (سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران بورس و فرابورس ایران) منتشر کنند. در روز هشتم فروردین ماه سال جاری با ارسال نامه‌ای به بانک تجارت خواستار توضیح درباره اخباری مبنی بر قبول مالکیت استقلال شد. در این نامه حداکثر زمان پاسخگویی قبل از شروع معاملات بورس در تاریخ ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ قید شده است.

گفتنی است پیش از این در همان تاریخ  هشتم فروردین سازمان بورس به بانک ملت برای پاسخگویی درباره احتمال مالکیت پرسپولیس نامه‌نگاری انجام داده بود.

اما بانک  مذکور در روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری با ارسال نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس ایران اعلام کرد تاکنون تصمیمی برای خرید استقلال در برنامه ندارد.  متن نامه بانک تجارت را در زیر می‌خوانید:

جناب آقای واشقانی فراهانی

رئیس محترم اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار

موضوع: شفاف‌سازی پیرامون تحصیل سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال سهام باشگاه فرهنگی ورزشی

با سلام و احترام؛

بازگشت به نامه با شماره پیگیری ۱۱۷۳۰۵۲ درباره تحصیل سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال توسط بانک تجارت به استحضار می‌رساند؛ مذاکراتی در این زمینه با تعدادی از بانک‌های کشور از جمله بانک تجارت صورت گرفته، لیکن با در نظر گرفتن الزامات قانونی و مقرراتی تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

بدیهی است در صورت وقوع رویداد با اهمیت مراتب متعاقباً به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

بانک تجارت: برای خرید استقلال تصمیم نگرفته‌ایم

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر