پلیس راهور | ایام نوروز | جریمه رانندگی

مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی تغییر کرد

سخنگوی دولت گفت: آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد

مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی تغییر کرد

رانندگی ایمن و مسئولانه یک وظیفه اساسی برای همه رانندگان است. جریمه‌های رانندگی معمولاً برای ترغیب به رفتارهای ایمن و صحیح در جاده تعیین می‌شوند. این جریمه‌ها ممکن است شامل پرداخت جریمه نقدی، امتیاز منفی در پرونده رانندگی، تعلیق یا لغو گواهینامه رانندگی، یا حتی محکومیت به زندان باشد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه تولید از طرف رییس‌جمهور مکلف شدند که برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند تا دستگاه‌ها این مسأله را دنبال کنند. 

وی افزود: با توجه به ابلاغ کلیات بودجه ۱۴۰۳ در پایان سال گذشته، ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب رسید و بزودی ابلاغ می‌شود که اجرای بودجه از فروردین‌ماه آغاز شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    چرا جرایم رانندگی ۶برابر میشه ومبنا نرخ تورم است ول حقوق بر مبنای تورم نیست.لطفا نگید حقوق تورمزاست بر دولت ولی افزایش شش برابری جریمه ها برا مردم تورم زانیست.
    این هم نمونه بارز عدالت جمهوری اسلامی

  • آذر

    خخخخخخ

  • فاطمه

    سلام اشتباه است فرهنگ سازی وزیر ساخت‌ها را درست کنید با زدن ۲۰ عدد سرعت گیر خیابان بدون کیفیت و بدون تصادف نمی‌شود شهرداری با

  • ممدخطر

    مایاراهی خواهیم یافت یاراهی خواهیم ساخت راه جدیدی برای تلکه کردن ملت ماشالله انقدرکسب کارمون خوبه که راهورهم میخوادببینه تیغش تاکجامیبره

  • جهان بخش کریمی

    سلام ضمن خسته نباشید به پلیس پحترم راهور می دانید حداقل ۱۵ درصد تصادفات جاده ای باعث اش کامیون ها هستند و در خط سبقت سواریها حرکت می کنند و پلیس هم نسبت به آن بی توجه است خرابی جاده ها پلیس هیچ توجی ندارد مناطق حادثه ساز پلیس توجه ندارد با تنبیه ملت با جریمه راه کار نیست به وظایف خود درست عمل کند تصادف هم ۵۰ درصد کم می شود

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر