قیمت طلا ۱۸ عیار | قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلای جهانی

خریداران طلا بخوانند / هنگام خرید طلاهای بالاتر از یک گرم به این نکته مهم توجه کنید

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران براینکه خریداران طلا به صورت حضوری اقدام به خرید کنند تاکید کرد و گفت: طلای آب شده ‌و غیراستاندارد در بازار وجود دارد به همین دلیل مردم پیش از خرید طلا جواز واحد طلافروشی را ببینند.

خریداران طلا بخوانند /  هنگام خرید طلاهای بالاتر از یک گرم  به این نکته مهم توجه کنید

قیمت طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد. با توجه به مواجهه با مخاطرات مالی و نوسانات اقتصادی، طلا به عنوان یک ابزار حفظ ارزش و سرمایه‌گذاری جذاب محسوب می‌شود.

نادر بذرافشان اظهارداشت: این حق مشتری است که جواز کسب واحد طلافروشی را ببیند تا نسبت به خرید اطمینان حاصل کند.​

وی افزود: واحدی که جواز دارد، دارای هویت صنفی است و اطلاعات آن قابل رصد و پیگیری است.​

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم نسبت به خرید طلا به صورت حضوری مراجعه کنند، گفت: طلا جزو فلزات گرانبهاست و خریداران باید از صحت اعتبار و جواز واحد فروشنده طلا مطمئن باشند.​

وی اضافه کرد: همچنین خریداران سکه را فقط از سکه فروشی ها خریداری کنند و نسبت به کارت وکیوم شده واحد صنفی وهولوگرام دقت کنند.

بذرافشان عنوان کرد: مشتریان برای خرید طلاهای بالاتر از یک گرم می توانند درخواست فاکتور رسمی کنند و فروشنده باید تقدیم کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر