حقوق فرهنگیان | فرهنگیان | رتبه بندی فرهنگیان

واریزی جدید به حساب فرهنگیان در این تاریخ

حقوق اسفند ۱۴۰۲ فرهنگیان، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر پرداخت خواهد شد.

واریزی جدید به حساب فرهنگیان در این تاریخ

معلمان نقش بسیار اساسی در جامعه دارند و ضرورت معاشیت مناسب آن‌ها امری بسیار حیاتی است. معلمان نه تنها وظیفه آموزش و پرورش دانش‌آموزان را برعهده دارند، بلکه از نظر روانی و اجتماعی نیز بسیاری از تاثیرات مهم بر زندگی دانش‌آموزان دارند. از این رو، معاشیت مناسب برای آن‌ها می‌تواند باعث افزایش موجبات تمرکز و انگیزه آن‌ها در انجام وظایفشان شده و در نتیجه، کیفیت آموزش و پرورش در جامعه بهبود یابد. از سوی دیگر، تامین معیشت معلمان می‌تواند باعث جلب و یا حفظ استعدادهای با استعداد در زمینه آموزش و پرورش شود، زیرا این افراد به دنبال شغلی با معاشیت پایدار و امن هستند.

حقوق معلمان به طور معمول در روزهای ۲۹ و ۳۰ هر ماه واریز می شود. واریز حقوق معلمان اسفند ۱۴۰۲ فرهنگیان، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر صورت خواهد گرفت.

محمد وحیدی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ما برای پرداخت حق و حقوق قانونی در آموزش و پرورش مجبوریم که سوال طرح کنیم تا کسی بیاید درخصوص این موضوع پاسخگو باشد، که با توجه به نزدیکی ایام عید حق و حقوق فرهنگیان شامل حق‌التدریسی‌ها، خرید خدمات و سایر موارد چرا پرداخت نمی‌شود؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: حتماً باید سوال طرح کنیم تا حق و حقوق فرهنگیان پرداخت شود؟ مگر برای دستگاه‌های دیگر سوال طرح می‌شود تا حق و حقوق آن‌ها پرداخت شود؟ به نظر می‌رسد در دولت نگاه‌هایی وجود دارد که این اتفاقات صورت می‌گیرد بنابراین باید دولت به تصمیمات مجلس رویکرد مثبت داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر