عیدی کارگران | مبلغ عیدی کارمندان | عیدی ۱۴۰۳ | عیدی بازنشستگان

زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد

موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی، فردا ۹ اسفند پرداخت می‌شود.

زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد

عیدی بازنشستگان علاوه‌بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسزایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق کارکنان نسبت به سازمان شود. از سوی دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه جشن نیمه شعبان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات که تحت‌عنوان همایش عیدانه حضور و با محوریت انتخابات و مهدویت برگزار شد؛ از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در روز نهم اسفند ماه خبر داد.

موسوی گفت: با تأمین منابع موردنیاز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تأمین‌اجتماعی که تعداد آنان بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است، روز نهم اسفند به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی افزود: طبق تصمیم هیات‌وزیران که قبلاً اعلام شده است، مبلغ عیدی امسال بازنشستگان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که به این مبلغ ۷۰۰ هزار تومان حق عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: برای پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر