پاداش پایان خدمت بازنشستگان | حقوق کارمندان | حقوق بازنشستگان

پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۷۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ به حساب آنها واریز شده است گفت: اعتبار ۳۰ درصد باقی مانده نیز تامین شده و سازمان برنامه و بودجه آن را تخصیص داده و اکنون در خزانه‌داری کل است که مقرر شده بعد از حقوق بهمن و قبل از واریز حقوق اسفند پرداخت شود.

پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، برخی بازنشستگان دولتی به ویژه معلمان بازنشسته برای دریافت پاداش پایان خدمت بیش از یک سال در نوبت قرار داشتند و نسبت به این مساله گلایه می‌کردند.

فرهادی در خصوص برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌الزحمه حق تدریسی‌ها افزود: قرار بر این بود معلم‌هایی که اضافه تدریس یا حق التدریس دارند هر دو ماه یکبار اضافه تدریس آنها واریز شود؛ ناظر به یک سری مشکلات که اصلیت آن تامین اعتبار بود، این پرداخت به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: قبل از پایان سال نیز دو تا سه ماه حق التدریس معلمان واریز و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد ماه واریز می‌شود.

فرهادی تاکید کرد: هنوز معتقدیم که اگر حق‌التدریس را به موقع پرداخت کنیم، انگیزه معلمان شاغل و بازنشسته برای تامین کسری نیرو بالا می‌رود.

فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آخرین ماه پاییز امسال بابت تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ عذرخواهی و در عین حال که دلیل این قصور را تامین منابع  بیان کرده بود، از رویکرد مثبت سازمان برنامه و بودجه  نسبت به فرهنگیان صحبت و گفته بود: «۳۰ درصد پاداش‌ها  پرداخت و امید داریم بقیه پاداش‌ها نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.»

حال آنکه ماه گذشته نیز داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در  فضای مجازی نوشته بود: تخصیص ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده از مجموع ۳۳ هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تا پایان سال ۱۴۰۱، انجام شد و تا چند روز آینده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    هم آقای وزیر وهم معاون ایشان ،دارند باآبروی معلم بازی می کنندوقصدشون خردکردن وتحقیر معلم هست،چند سال مانور رتبه بندی را دادند الان هم پاداش فرهنگیان فکر میکنند دارند صدقه به معلم میدهند،معلمی که مهر۱۴۰۰بازنشته شده هنوز کامل پاداش نگرفته وایشون میگه ادارات دیگه هم همینطور هست،خوب اگه راست میگی اسم اداره رابگو ،آیا همه ادارت که طلب کارمنداشون رامیدهندصدها بارمیگند.من ارگانی راسراغ دارم که سال گذشته ۳بار افزایش حقوق داشتند و حداقل ۲۵تومن حقوق میگرند،من معلم هم بامدرک لیسانسو۳۲سال سابقه ۱۲،۱۰۰ حکم من هست که مقدار زیادی هم کسرمیشود

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر