واردات محصولات آئودی | خودرو آئودی | Q۴ E-Tron

این خودروی آلمانی رسما وارد ایران شد + عکس

خودرو آئودی به صورت رسمی وارد کشور شد همچنین قرار است در روزهای آینده به صورت رسمی در ایران رونمایی شود.

این خودروی آلمانی رسما وارد ایران شد + عکس

آئودی، یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس جهان است که در آلمان تأسیس شده است. تاریخچه این شرکت به سال ۱۹۰۹ بازمی‌گردد زمانی که August Horch، مهندس معروف آلمانی، شرکت خودروسازی Horch را تأسیس کرد. در سال ۱۹۳۲، به دلیل مشکلات مدیریتی و اختلافات با همکارانش، Horch شرکت را ترک کرد و شرکت دیگری به نام Auto Union تأسیس کرد که آغازگر دوران جدیدی برای توسعه خودروهای مسافربری با موتور میانی بود. در طی سال‌ها، آئودی به عنوان بخشی از Auto Union، با طراحی و تولید مدل‌های معروفی همچون آئودی ۱۰۰۰ و آئودی ۸۰۰۰، جایگاه برجسته‌ای در صنعت خودروسازی به دست آورد. در سال ۱۹۶۵، Volkswagen Group شرکت Auto Union را به خریداری کرد و بعدها، نام آئودی به عنوان بخشی از Volkswagen Group باقی ماند و به عنوان یکی از برندهای محبوب و معتبر در بازار خودروهای لوکس در سراسر جهان شناخته می‌شود.

در کنار ورود محصولات هیوندایی، کیا، تویوتا و نیسان اولین خودرو وارداتی آئودی نیز به صورت رسمی وارد کشور شد.

آئودی- Q۴ E-Tron

 شرکت نادین خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که فعالیت خود را با واردات محصولات آئودی به ایران آغاز کرده است. آئودی Q۴ E-Tron اولین محصول وارداتی این شرکت است که یک محصول برقی به حساب می‌آید.

آئودی- Q۴ E-Tron

شاسی‌بلند کامپکت Q۴ E-Tron محصول مشترک میان آئودی و فاو چین است. مدل‌های مختلفی از این خودرو روانه بازار جهان شده و ظاهرا نادین خودرو نسخه ۴۰ و ۵۰ آن را برای بازار ایران در نظر گرفته است.

آئودی- Q۴ E-Tron

شرکت وارد کننده هنوز جزئیات قیمت و عرضه این محصول برقی آئودی را اعلام نکرده است، اما در مورد قیمت تمام شده Q۴ E-Tron می‌توان گفت که با توجه به تعرفه‌های پایینی که بناست از محل واردات خودروهای تمام برقی‌ها اخذ شود، احتمالاً قیمت فروش این کراس اوور آئودی در ایران خیلی بالا نباشد.

آئودی- Q۴ E-Tron

این محصول بناست تا در روزهای آینده به صورت رسمی در ایران رونمایی شود.

برخی از مشخصات خودرو به شرح زیر می‌باشد

مشخصات آئودی

مشخصات آئودی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر