قیمت ساینا | ساینا | بازار خودرو | قیمت جدید ساینا | قیمت امروز ساینا

با ۲۸۳ میلیون ساینا صفر بخرید / لیست قیمت انواع ساینا

قیمت ساینا در بازار و کارخانه را در این گزارش مشاهده کنید.

با ۲۸۳ میلیون ساینا صفر بخرید / لیست قیمت انواع ساینا

ساینا یکی از خودروهای محبوب در بازار خودرو ایران به شمار می رود. این خودرو توسط شرکت سایپا تولید می‌شود و در سه مدل مختلف با نام‌های ELX، LX و EX بازاریابی می‌شود. ساینا با طراحی زیبا و خطوط شیک، دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای سفرهای طولانی مناسب است. این خودرو با موتورهای بنزینی ۱.۸ و ۲.۰ لیتری و قدرت ۱۲۰ تا ۱۴۰ اسب بخار عرضه می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، مورد توجه خریداران خودرو در ایران قرار گرفته است.

 بر اساس قیمت خودرو ساینا در بازار آزاد، قیمت ساینا صفر ۱۴۰۱ مدل EX حوالی ۳۷۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچینن قیمت ساینا اتومات صفر سال ۱۴۰۲ نیز ۴۷۵ میلیون تومان شده است. قیمت ساینا دوگانه سوز صفر سال ۱۴۰۲ نیز ۴۲۵ میلیون تومان است. بررسی قیمت محصولات سایپا در اسفند ۱۴۰۲ نشان می دهد که برای خرید ساینا اس صفر باید ۳۹۵ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت کارخانه ساینا ۱۴۰۲ را نیز در ادامه بخوانید.

قیمت-ساینا

قیمت کارخانه ساینا S دنده ای بنزینی استاندارد ۸۵ گانه حوالی ۳۳۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت ساینا دوگانه سوز نیز ۲۸۳ میلیون تومان شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • پیمان

    نوشتید ساینا با موتورهای ۱.۸ و ۲لیتری با قدرتهای ۱۲۰_۱۴۰ اسب بخار عرضه می شود،این نوع ساینا را کجا میدن؟ ساینا از بدو تولید تا الان تمامی مدلهاش موتور ۱.۵لیتری با قدرت ۸۷ اسب بخار دارند، اندکی دقت و احترام به شعور مخاطب بد نیست.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر