در گفت و گوی تیترکوتاه با معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مطرح شد؛

حضور خلاقانه مناطق آزاد در هفدهمین نمایشگاه گردشگری

معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: مناطق آزاد برای اولین بار به صورت تمام عیار و یکجا در سالن مناطق آزاد واقع در نمایشگاه گردشگری شرکت کردند.

حضور خلاقانه مناطق آزاد در هفدهمین نمایشگاه گردشگری

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که جزو پر بازدیدترین نمایشگاه های کشور است، ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان قرار گرفت. شرکت‌کنندگان در این رویداد از سراسر ایران و همینطور کشورهای دیگر، آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و خدمات خود در حوزه گردشگری، صنایع دستی و صنایع وابسته تا ۲۶ بهمن ماه در معرض بازدید فعالان و متخصصان حوزه گردشگری و علاقمندان قرار گرفت.

در همین راستا برای بررسی جزییات این نمایشگاه پر شور به سراغ علی اصغر شالبافیان معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری رفتیم.

معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه پر شور به جهت حضور و شرکت نقش آفرینان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد.

علی-اصغر-شالبافیان

علی اصغر شالبافیان  افزود : لازم به ذکر است که مناطق آزاد برای اولین بار به صورت تمام عیار و یکجا در سالن مناطق آزاد واقع در این نمایشگاه شرکت کردند. همچنین فعالیت و خلاقیت های فراوانی در این مناطق به کار برده شده است، این فعالیت ها در حوزه های رویداد ها، توسعه محصول، ایجاد مسیر های جدید گردشگری انجام شده این که قابل تقدیر است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر