حمایت ویژه رهبر انقلاب از بخش خصوصی + فیلم

رهبر انقلاب فرمودند: مسوولان دولتی به ویژه آقای مخبر دنبال کنند که بخش‌های دولتی در حوزه‌هایی که بخش خصوصی در حال کار است، با بخش خصوصی رقابت نکنند چون امکانات بخش دولتی بیشتر است و نگرانی و دغدغه مالی کمتری نسبت به بخش خصوصی دارد.

حمایت ویژه رهبر انقلاب از بخش خصوصی + فیلم

در جریان بازدید مفصل رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخل، عبدالرضا یعقوب‌زاده رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران گفت: یکی از ابرچالش‌های صنعت تجهیزات پزشکی، ورود دولتی‌ها به این حوزه است. به همت بخش خصوصی در دوران کرونا شاهکار کردیم و ۶۰۰۰ دستگاه ونتیلاتور آی‌سی‌یو ساختیم و به مراکز درمانی تحویل دادیم. حالا که می‌خواهیم زنده بمانیم، دولتی‌ها مانند هلال احمر، صاایران و غیره با ما رقابت می‌کنند.

رهبری هم در جریان دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: در جریان بازدید از نمایشگاه، تعدادی از شرکت‌ها اظهار نارضایتی کردند. متوجه شدم نارضایتی‌ها از مواردی بوده که قبلا درباره آنها تذکر داده شده بود اما کاری برای برطرف کردن آنها انجام نشده است. مسوولان دولتی به ویژه آقای مخبر دنبال کنند که بخش‌های دولتی در حوزه‌هایی که بخش خصوصی در حال کار است، با بخش خصوصی رقابت نکنند چون امکانات بخش دولتی بیشتر است و نگرانی و دغدغه مالی کمتری نسبت به بخش خصوصی دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر