قیمت موبایل | گوشی مویابل | قیمت گلکسی A۰۵

خرید ارزان ترین گوشی بازار چقدر پول می خواهد؟ + مشخصات

در این گزارش قیمت و مشخصات جدیدترین موبایل اقتصادی موجود در بازار موبایل را مشاهده می کنید.

خرید ارزان ترین گوشی بازار چقدر پول می خواهد؟ + مشخصات

در حال حاضر قیمت موبایل‌ها به دلیل پیشرفت فناوری، اندازه صفحه نمایش، عملکرد دوربین و سایر ویژگی‌ها متنوع است. موبایل‌های ارزان قیمت معمولاً ویژگی‌های پایه را ارائه می‌دهند، در حالی که موبایل‌های گران‌قیمت‌تر امکانات پیشرفته‌تری از جمله صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا، دوربین‌های پیشرفته و سامانه‌های تشخیص چهره و اثر انگشت را دارند.

جدید‌ترین گوشی اقتصادی بازار موبایل

 گلکسی A۰۵ و گلکسی A۰۵s تنها مدل‌های جدید بازار موبایل محسوب می‌شوند که قابلیت قرار گرفتن در دسته گوشی‌های اقتصادی را دارند. ارقام اعلامی فروشنده‌های موبایل برای گلکسی A۱۵ سامسونگ نسبت به نسل قبلی خودش یعنی A۱۴ از چیزی که فکر می‌کردیم بالاتر است و فعلا فقط خرید گلکسی A۰۵ و گلکسی A۰۵s سامسونگ می‌تواند کمتر از پنج میلیون تمام شود.

قیمت گلکسی A۰۵ الان در بازار موبایل و فروشگاه‌های اینترنتی از حدود چهار میلیون تومان شروع می‌شود و با این پول به ارزان‌ترین نسخه گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یعنی نسخه‌ای که از ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت حافظه‌موقت پشتیبانی می‌کند، دسترسی خواهیم داشت.

گلکسی A۰۵ نسخه ۱۲۸ با چهارگیگ فضای ذخیره‌سازی حدود چهار میلیون و ۵۰۰ و گلکسی A۰۵ نسخه ۱۲۸+۶ تا پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

گلکسی A۰۵s نیز که به‌شکل جزیی بهتر از A۰۵ معمولی عمل می‌کند، بسته به فضای ذخیره‌سازی بین پنج میلیون تومان تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برچسب خورده است.

گلکسی A۰۵ و A۰۵s اساسا به‌خاطر قرارگرفتن در دسته گوشی‌های اقتصادی بازار، با نمایشگر‌های ساده و ارزانقیمتی به‌اسم PLS LCD روانه بازار شده‌اند و نباید از دوربین و پردازنده آن‌ها انتظار زیادی داشته باشیم.

مشخصات جدید‌ترین گوشی‌های موجود در بازار موبایل

مدل

نوع نمایشگر

تراشه اصلی

حسگر اصلی

ظرفیت باتری

کف قیمت

گلگسی A۰۵

PLS LCD

هلیو G۸۵

۵۰ مگاپیکسل

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

گلکسی A۰۵s

PLS LCD

اسنپدراگون ۶۸۰

۵۰ مگاپیکسل

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

پنج میلیون تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

منبع: فرارو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر