اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت تور قطر ویژه فینال جام ملت‌‌های آسیا ۲۰۲۳ + مدارک و خدمات تور

در این گزارش به بررسی قیمت تور قطر، مدارک و شرایطی که برای این تور مسافرتی نیاز دارید پرداختیم.

قیمت تور قطر ویژه فینال جام ملت‌‌های آسیا ۲۰۲۳ + مدارک و خدمات تور

تورهای گردشگری به قطر جزو پرطرفدارترین تور گردشگری در میان ایرانی ها است. بسیاری از ایرانی  ها همه ساله در تمام فصول سال به قطر سفر می کنند.

در سال‌های اخیر نام قطر در سرتاسر جهان به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان به گوش می‌خورد.

کشور قطر آب‌وهوای به شدت گرمی دارد. به‌طوری که اگر در شهرهای شمالی کشورمان زندگی کرده باشید، شاید به‌سختی بتوانید هوای این کشور کویری و گرم را تحمل کنید. به دلیل گرم بودن هوای قطر بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که در نیمه دوم سال به تور مسافرتی قطر بروند. در این ایام، کمی هوا معتدل‌تر شده و دیگر نیازی نیست که آن همه گرما و آفتاب سوزان را تحمل کنید.

برای تور مسافرتی قطر چه مدارکی نیاز داریم؟

قبل از اینکه به تور دوحه قطر بروید، بایستی حتماً جواب تست PCR کرونای خود را با اعتبار ۷۲ ساعته دریافت کنید. همچنین اگر دارای کارت واکسن با دو دوز تزریقی نیز هستید، می‌توانید بدون دادن تست کرونا به قطر بروید. علاوه بر این موضوع باید یک پاسپورت با حداقل اعتبار ۶ ماه داشته باشید و موجودی حساب شما نیز دارای حداقل ۵ هزار ریال قطر باشد.

در صورتی که این مدارک را به همراه بلیت رفت‌وبرگشت، وچر هتل و بیمه مسافرتی به همراه خود داشته باشید، می‌توانید در فرودگاه دوحه قطر ویزای فرودگاهی برای خود بگیرید. هزینه این ویزا ۱۰۰ ریال قطر بوده و اعتبار آن ۳۰ روزه است.

ساعت پرواز و نحوه سفر به قطر

تور هواپیمایی قطر یکی از اصلی‌ترین راه‌های سفر به این کشور توریستی و عربی است. شما می‌توانید از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران به‌صورت مستقیم با پروازهای ایرلاین «قطر ایرویز» به فرودگاه دوحه بروید. این پروازهای مستقیم، عموماً در ساعات ۶.۲۰ و ۰۰.۲۵ و ۱۶.۴۰ به سمت فرودگاه دوحه حرکت می‌کنند و حدوداً در ۲ ساعت به مقصد می‌رسند.

در فرودگاه‌های دیگر کشورمان نیز عموماً پروازهای غیرمستقیم با ایرلاین‌های متفاوت مانند «ترکیش» و «فلای دبی» وجود دارد. این پروازها به دلیل داشتن یک الی دو توقف، وقت‌گیر هستند و علاوه بر این موضوع هزینه بیشتری نیز دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن سفری ارزان‌تر ابتدا به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی رفته و سپس از همان‌جا با پروازهای مستقیم به قطر سفر کنید.

قطر

قیمت تور گردشگری قطر

در ادامه قیمت تور گردشگری قطر ویژه فینال جام ملت‌های آسیا را باهم می‌بینیم.

قیمت-تور-قطر

تور-قطر

حسین جعفری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر