عید تا عید | کالای لوازم خانگی | خرید کالاهای مورد نیاز

همکاری بانک ها و اتاق اصناف / عرضه کالای با کیفیت و ارزان به این افراد

وزیر صمت در افتتاحیه طرح عید تا عید اظهار داشت: در طرح «عید تا عید» که اصناف، شرکت‌کننده اصلی آن هستند با توجه به میزان اعتبارسنجی ای که مؤسسه مورد نظر اعلام می‌کند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود.

همکاری بانک ها و اتاق اصناف / عرضه کالای با کیفیت و ارزان به این افراد

طرح عید تا عید با حضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی در سراسر کشور از ۱۲ بهمن تا عید فطر اجرا خواهد شد. عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحدهای صنفی و نمایشگاه از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح است. درهمین راستا، وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و استادان دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی بعد از اعتبارسنجی خبر داد.

عباس علی آبادی در افتتاحیه طرح عید تا عید اظهار داشت: در طرح «عید تا عید» که اصناف، شرکت‌کننده اصلی آن هستند با توجه به میزان اعتبارسنجی ای که مؤسسه مورد نظر اعلام می‌کند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود.

هم اکنون ۲۰ هزار صنف برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد. وی افزود: سایر مردم هم می‌توانند از طریق بانک‌هایی که در آن حساب دارند، با توجه به گردش حساب خود اعتبار دریافت کرده و اقدام به تهیه کالاهای مورد نیاز خود کنند. فعلاً کالای لوازم خانگی، پوشاک اعم از کیف و کفش و مواد خوراکی در این طرح عرضه می‌شود و در ادامه به این اقلام افزوده خواهد شد.

وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره عید تا عید ثبت‌نام و از مزایای این طرح استفاده کنند، افزود: امیدواریم که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ها در کشور باشد.

بازپرداخت اعتبار طرح «عید تا عید»؛ بدون سود

همچنین معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: بازپرداخت خرید اعتباری طرح «عید تا عید» تا چهار ماه بدون هیچگونه سودی انجام می‌شود. علیرضا شاهمیرزایی در حاشیه افتتاح طرح «عید تا عید» اظهار داشت: در این طرح کارمندان دولت می‌توانند با ارائه نامه کسر از حقوق از اداره متبوع خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان کالا خریداری کنند.

وی افزود: بازپرداخت اقساط تا چهار ماه بدون هیچگونه سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود. شاهمیرزایی گفت: در این طرح تمام تخفیف‌ها به حساب خریدار منظور شده و مبلغ مانده به‌صورت اقساطی کسر می‌شود. وی افزود: اعتبار فعلی برای این طرح هم‌اکنون ۲۰ میلیون تومان برای هر نفر است و امیدواریم تا ۱۰۰ میلیون تومان هم افزایش پیدا کند.

در این راستا و بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان اتاق اصناف ایران و بانک تجارت، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» درنظر گرفته شده و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظرگرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال‌جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر