قیمت خودرو | هیوندای اکسنت | خودرو وارداتی

قیمت بازار سدان اقتصادی کرمان موتور مشخص شد + جدول

خریداران هیوندا اکسنت از سامانه وارداتی ها پس از تحویل این خودرو ها بلافاصله آن را برای فروش آماده کردند و محدوده قیمتی ۲ میلیارد و ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان را برایش در نظر گرفتند.

قیمت بازار سدان اقتصادی کرمان موتور مشخص شد + جدول

واردات خودرو ها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود. از سوی دیگر، واردات خودروها می‌تواند باعث کاهش تولید خودروهای داخلی شود و در نتیجه باعث افزایش بیکاری در صنعت خودروسازی شود.

روز گذشته اولین سری از هیوندای اکسنت های وارداتی به مشتریان تحویل داده شد تا بلافاصله پس از این تحویل، قیمت این سدان وارداتی کرمان موتور در بازار مشخص شود.

علاوه بر النترا، توسان و کرتا، هیوندای اکسنت نیز در سبد محصولات وارداتی کرمان موتور وجود دارد. این سدان به نسبت اقتصادی چندی پیش در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده بود و هم اکنون نیز شاهد تحویل اولین سری از آن ها به خریدارانش هستیم.

هیوندای اکسنت وارداتی از لحاظ فنی با نسخه های قبلی مونتاژی و وارداتی که در ایران عرضه شده بودند فقط در گیربکس و بخش انتقال قدرت تفاوت دارد. نسخه جدید وارداتی اکسنت به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT مجهز است تا در مقایسه با نسخه های قبلی که گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک داشتند، بتواند مصرف سوخت پایین تری را برای خودرو فراهم آورد.

قیمت تمام شده اکسنت

اکسنت ۲۰۲۳ برای فردی که از سامانه یکپارچه این خودرو را خریداری کرده ۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون تمام می شود. به طور کلی می توان خاطر نشان کرد که اکسنت در بین خودروهای وارداتی قیمت به نسبت قابل قبولی دارد.

قیمت بازار هیوندای اکسنت وارداتی

خریداران این خودرو از سامانه وارداتی ها پس از تحویل اکسنت ها بلافاصله آن را برای فروش آماده کردند و محدوده قیمتی ۲ میلیارد و ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان را برایش در نظر گرفتند.

نام خودرو قیمت تمام شده قیمت بازار
هیوندای اکسنت ۲۰۲۳ ۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی اکسنت ۲۰۲۳ وارداتی

تنها قسمتی از اکسنت که بین نسخه های قدیمی و نسخه وارداتی جدید مشترک است موتور و پیشرانه می باشد که تغییری نکرده و شاهد بکارگیری همان موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان تولیدی ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر برای مدل ۲۰۲۳ این خودرو هستیم.

در بخش انتقال قدرت اما گیربکس AT شش سرعته جایگزین ۴ سرعته شده تا علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت، شتابگیری خودرو بهتر شود و استهلاک موتور نیز کاهش یابد.

امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای اکسنت وارداتی

جدا از طراحی ظاهری هیوندای اکسنت وارداتی، امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو است که بیشتر از همه، نظرها را به خود جلب می کند زیرا به معنای واقعی کلمه تقریباً هیچ آپشنی ندارد و بسیار ساده قرار است وارد و به مشتریان تحویل داده شود.

نسخه وارداتی اکسنت قرار است به امکاناتی نظیر دو ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، مولتی مدیای ۸ اینچی، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، سیستم تهویه دستی، پخش از طریق بلوتوث و USB، سانروف، سنسور نور و اتولایت و سنسور پایش فشار تایرها یا TPMS مجهز باشد.

به این ترتیب می توان گفت جای آپشن های بسیار ارزانی نظیر کروز کنترل، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، دوربین عقب و سیستم تهویه اتوماتیک شدیداً حس می شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر