قیمت خودرو مونتاژی | قیمت فونیکس | تیگو ۷ پرو

تغییر اساسی قیمت خودروهای مونتاژی / قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو چند شد؟

قیمت خودرو امروز یک‌شنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۲ با آغاز دومین هفته ماه صعود قابل توجهی تجربه می‌کند. در ادامه قیمت جدید انواع خودرو های مونتژی را مشاهده می کنید.

تغییر اساسی قیمت خودروهای مونتاژی / قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو چند شد؟

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند خودرو های داخلی‌، امروز با رشد همراه شد.

قیمت خودرو امروز یک‌شنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۲ نسبت به روز گذشته افزایش چشم‌گیری دارد. تمامی خودروها چه در بازار داخلی و چه خارجی و مونتاژی، با صعود قیمتی روبه‌رو هستند و ثبات یا افت قیمت به ندرت در بازار به چشم می‌خورد.

روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد باز هم افزایش یافت و به کانال ۵۶ هزار تومان رسید. در چنین شرایطی که عرضه و تقاضای خودرو در بازار تغییر چندانی ندارند، صعود نرخ دلار در بازار آزاد همانند هر بازار دیگری می‌تواند فوراً روی بازار خودرو هم تأثیرگذار باشد.

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که افت قیمت هفته گذشته را جبران کرد و با صعود ۲۰ میلیون تومانی به نرخ ۸۶۰ میلیون تومان رسید.

چری آریزو ۵ توربوشارژ جدید هم یکی دیگر از خودروهای ارزان قیمت در بازار مونتاژی‌هاست. این سدان مدیران خودرو نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون تومان گران‌تر شد تا با نرخ یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان معامله شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو هم رشد نسبتاً چشم‌گیری نسبت به روز گذشته دارد. این خودرو با رشد ۳۵ میلیون تومانی وارد کانال یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی پرایم نیو پنج نفره کراس‌اوور محبوب بهمن موتور محسوب می‌شود که ۱۵ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر