بازار خودرو | قیمت خودرو | قیمت روز خودرو

ساز ناکوک خودرو ملی با بازار خودرو / این خودرو پر فروش چند شد؟

در این گزارش قیمت انواع خودرو سمند را بررسی می کنید.

ساز ناکوک خودرو ملی با بازار خودرو /  این خودرو پر فروش چند شد؟

خودروی سمند یکی از خودروهای ایرانی است که توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود.  این خودرو با توجه به قیمت مناسب و قابلیت‌های متنوعی که دارد، محبوبیت زیادی در بین خریداران ایرانی دارد. سمند با داشتن موتور‌های بنزینی با حجم ۱۳۲۰ تا ۱۶۰۰ سی سی و قدرت ۶۰ تا ۹۰ اسب بخار، قابلیت حرکت در شهر و برون شهر را دارد. همچنین، این خودرو با داشتن فضای داخلی مناسب و امکانات رفاهی متنوع، برای خانواده‌ها و مسافرت‌ بسیار مناسب است. به طور کلی، خودروی سمند با قیمت مناسب، قابلیت‌های متنوع و طراحی جذاب، یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار خودرو ایران است.

قیمت محصولات ایران خودرو طی روزهای گذشته افزایشی شده است. بر اساس جدیدترین قیمت خودرو سمند در بازار آزاد، قیمت سمند سورن پلاس صفر مدل EF۷ دوگانه سوز طی ۳ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است و حالا ۶۳۰ میلیون تومانی است. همچنین قمیت سورن پلاس صفر مدل EF۷ بنزینی نیز با رشد ۲۰ میلیون تومانی در سه روز گذشته به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت سمند سورن پلاس صفر در بازار آزاد ساخت سال ۱۴۰۱ نیز ۲۰ میلیون بالا رفته است و به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت سمند ال ایکس مدل LX EF۷ سال ۱۴۰۱ نیز ۵۷۰ میلیون تومانی شده است.

قیمت-سمند

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو در آذرماه، قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P به ۴۵۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کارخانه سورن پلاس دوگانه سوز مالتی مدیا هم ۳۹۸ میلیون تومان است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر