مدیر عامل پیشتازان طاها بتیس در گفت گو با تیتر کوتاه مطرح کرد:

انگیزه بالای بخش خصوصی برای شرکت در نمایشگاه هاسپیتکس

مدیر عامل شرکت پیشتازان فن آوری طاها درباره برگزاری نمایشگاه هاسپیتکس گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی محصولات جدید و آشنایی با دستاوردهای دیگر شرکت های حاضر در این رویداد است.خوشبختانه مجموعه ما با انگیزه زیاد و پشت سر گذاشتن چالش‌ها و با علاقه در این مسیر قدم بر می‌دارد.

انگیزه بالای بخش خصوصی برای شرکت در نمایشگاه هاسپیتکس

صنعت بیمارستان سازی ایران همانند هر صنعت دیگر کشور با چالش‌های مختص به خود روبه‌رو است. بسیاری از تجهیزات تخصصی این صنعت در داخل کشور تولید و عرضه نمی‌شوند به همین دلیل جای خالی شرکت‌های دانش‌بنیان در این عرصه به‌شدت حس می‌شود.

هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازی فرصتی فراهم ساخته است تا شرکت‌هایی که در این حوزه گام برداشته‌اند به معرفی و رونمایی از نوین‌ترین محصولات خود بپردازند.

در این راستا با حمید فواکهی مدیر عامل شرکت پیشتازان طاها، نمایندگی رسمی فروش ، نصب و خدمات پس از فروش سیستم های دوربین مداربسته ، سیستم های کنترل تردد و گیت کنترل تردد ، سیستم مدیریت پارکینگ ، سیستم اینترکام و درب اتوماتیک، به گفتگو نشستیم.

شرکت-بتیس

حمید فواکهی در این گفت‌وگو هدف از حضور در این نمایشگاه را معرفی محصولات جدید و آشنایی با دستاوردهای دیگر شرکت‌های حاضر در رویداد عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از بیمارستان‌های کشور قدیمی، فرسوده و ناایمن هستند. به این منظور حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف مربوط به صنعت بیمارستان‌سازی می‌تواند نقش موثری در احیای این بیمارستان‌ها ایفا کند. به عنوان مثال مجموعه ما به عنوان تولیدکننده درب‌های اتوماتیک چندین سال است که در بخش درمان فعالیت داریم و همین حضور مداوم ما در این حوزه موجب شده تا مشتریان مطمئن باشند که پشتوانه‌ای دارند.

حمید-فواکهی

انگیزه بالای بخش خصوصی با وجود کم کاری دولت

وی افزود: برخی مواقع مشاهده می‌شود که به دلیل مشکلات و چالش هایی که این روزها صنعتگران و تولیدکنندگان با آنها روبه‌رو هستند بخش خصوصی انگیزه زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه بیمارستان‌سازی ندارند. اما خوشبختانه مجموعه ما با انگیزه زیاد و پشت سر گذاشتن چالش‌ها و با علاقه در این مسیر قدم بر می‌دارد. البته نباید نقش دولت در این میان را نادیده گرفت. متاسفانه دولت‌ها در حمایت از فعالان این صنعت فقط شعار می‌دهند اما در واقعیت ما شاهد حمایت ویژه‌ای نیستیم. اما امیداوریم که با برنامه‌ریزی دقیق دولت و مسئولان مشکلات این بخش یکی پس از دیگری رفع و شاهد ارتقا سطح کمی، کیفی و ایمنی بیمارستان‌ها در سطح کشور باشیم.

این فعال صنعتی در ادامه به صادرات خدمات فنی مهندسی در این حوزه اشاره کرد و گفت: یکی از چالش هایی که به مثابه یک مانع در این مسیر وجود دارد تحریم‌ها هستند. متاسفانه این موضوع دست و پای ما را در تمامی بخش‌ها مخصوصا صادرات خدمات فنی و مهندسی بسته است. اما با این حال فعالان این حوزه اتفاقات خوبی را در این بخش نیز رقم زده‌اند.

فواکهی در ادامه به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی اشاره کرد و گفت: به طور قطع برگزاری هر نمایشگاهی دستاوردهای خاص به خود را دارد. همان طور که در ابتدای این گفت‌وگو عنوان کردم معرفی محصولات جدید و آشنایی با دستاوردهای دیگر شرکت‌های حاضر از مهم‌ترین اهداف برگزاری هر نمایشگاهی به شمار می‌رود. از طرفی حضور در نمایشگاه‌ها موجب می‌شود که با مشتریان خود دیدار و گفت‌وگویی داشته باشیم و از نیازهای آنها مطلع شویم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر