قیمت خودرو | خودروهای خارجی | خودورهای وارداتی

قیمت بنز با پراید برابر شد / خودروهای دست دوم خارجی چند؟

قیمت برخی خودروهای دست دومی که در بازار ایران شاید میلیاردی معامله شوند خارج از کشور در حد و اندازه یک پراید است!

قیمت بنز با پراید برابر شد / خودروهای دست دوم خارجی چند؟

بنز یک شرکت خودروسازی معتبر و لوکس آلمانی است که به عنوان یکی از برندهای برجسته و با کیفیت در صنعت خودروسازی جهان شناخته می‌شود. تأسیس شرکت بنز به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، اما تاریخچه طولانی‌تری در تولید خودروها دارد. این شرکت به تولید خودروهای سواری، SUVها، کامیون‌ها و خودروهای لوکس مشغول است. خودروهای بنز با طراحی شیک، فناوری‌های پیشرفته، و عملکرد برتر شناخته می‌شوند. بنز همچنین به عنوان پیشوای توسعه فناوری‌های ایمنی و پایداری در صنعت خودروسازی به حساب می‌آید.

قیمت خودرو در طول سال‌ها افزایش زیادی داشته است و حتی ارزان‌ترین خودروهای دست دوم نیز از ارزش بالایی برخوردار بوده‌اند. قابلیت اطمینان یکی از نگرانی‌های رایج در میان خریداران برای یک خودروی دست دوم ارزان بوده است. این معیار می‌تواند کاری کند که انتخاب خودروی مناسب کار دلهره‌آوری به نظر برسد، اما خودروهای دست دوم قابل توجهی با قیمت کمتر از ۶۰۰۰ دلار وجود دارند که هنوز هم قابل اعتماد هستند.

خریداران باید انتظارات خود را مدیریت کنند. به عنوان مثال، اکثر خودروهای دست دوم ارزان قیمت کارکرد زیادی دارند، اما این کارکرد زیاد نباید خریداران را کاملاً منصرف کند. یک وسیله نقلیه دست دوم با کیفیت باید بتواند صدها هزار کیلومتر را بدون تعمیرات و خرابی‌های گران قیمت دوام بیاورد.

بنز 1

نسل E۹۰ بی ام و سری ۳ یک سدان اسپرت است که به طرز شگفت‌آوری قابل اعتماد است. مدل‌های ۳۲۵i و ۳۲۸i با پیشرانه N۵۲ شش سیلندر خطی عرضه شدند، موتوری که به دلیل قابلیت اطمینان و قدرت خوب در بین علاقه مندان بی ام و بسیار محبوب است. موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی N۵۲ با ۲۳۰ اسب بخار قدرت، اغلب به عنوان یکی از قابل اعتمادترین موتورهای ساخته شده توسط بی ام و شناخته می‌شود.

میانگین قیمت دست دوم برای این سدان دیفرانسیل عقب، حدود ۵۹۰۴ دلار یا معادل ۲۹۵ میلیون تومان است.

بنز 2

مرسدس بنز E کلاس (W۲۱۱) نمونه خوبی از یک خودروی لوکس آلمانی ارزان است. این خودروها دارای فضای داخلی چرمی شیک با تزئینات چوبی، ناوبری ماهواره‌ای، کنترل آب و هوا و موتورهای بنزینی و دیزلی هستند که از یک موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر تا یک موتور ۶.۲ لیتری V۸ را شامل می‌شود.

این نسل از کلاس E بسیار قابل اعتماد است و اغلب به عنوان یکی از بهترین نسل‌های کلاس E برای خرید در بازار کارکرده در نظر گرفته می‌شود، اما هزینه قطعات به طور قابل درک، بالاتر از یک خودروی ژاپنی خواهد بود.

میانگین قیمت مدل‌های کارکرده (غیر AMG) حدود ۵۵۶۳ تا ۵۸۲۵ دلار ( ۲۷۵ تا ۲۹۰ میلیون تومان) می‌باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    به قول میرسلیم درشان ملت ایران نیست خودرو دست دوم را حداقل ارزان سوار بشند باید برای خودروی 20ساله خارجی چند میلیارد پیاده بشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر