قیمت خودرو | قیمت هایما | قیمت خودرو امروز

شاسی بلند محبوب ایران خودرو مشتری ندارد / ریزش ۲۰۰ میلونی این خودرو

طبق بررسی های انجام شده، قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی داشته و پرطرفدارهای ایران‌خودرو افت و ثبات را تجربه کردند.

شاسی بلند محبوب ایران خودرو مشتری ندارد / ریزش ۲۰۰ میلونی این خودرو

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

افت قیمت خودرو هایما S۸ از اواسط تیر ماه آغاز شده؛ به گونه‌ای که این خودرو در طول تابستان نیز ۲۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان شد.

مشخصات فنی خودرو هایما S۸

خودرو هایما S۸ با گیربکس ۶ دنده اتومات عرضه شده و پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ دارد. این محصول با قدرت ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتون متر، کارکرد مناسبی داشته و می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. هایما S۸ با نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور و یکپارچه ارائه شده و از سیستم‌های کمک راننده مختلف مانند کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری پشتیبانی می‌کند.

این خودرو با سنسور جلو، عقب، باران و فشار باد تایر کار می‌کند و دارای سیستم ترمز با نیروی کمکی است. همچنین قابلیت استفاده از سیستم ترمز اضطراری هوشمند و ترمز پارک برقی را ارائه می‌کند. مانیتور این خودرو ۱۰ اینچی بوده و ۴ اسپیکر با قابلیت تنظیم هوشمند بلندی صدا دارد.

هایما-s8

رفاه بالای کابین در خودرو هایما S۸

در خودرو هایما S۸ قابلیت بالایی در امکانات داخل کابین وجود دارد. امکان ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای در این خودرو تعبیه شده و استفاده از گرمکن صندلی جلو در آن ایجاد شده است. این محصول دارای صندلی راننده ۸ حالته برقی و صندلی سرنشین جلو ۴ حالته برقی بوده و صندلی‌های عقب آن تاشو دو تکه هستند. روکش صندلی‌های این خودرو نیز از جنس چرم تهیه شده‌ است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر