طلای ۱۸ عیار | قیمت سکه تمام | قیمت انس طلا

قیمت طلا روند صعودی به خود گرفت / سکه وارد کانال ۲۶ میلیون تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز روند صعودی دارد و بهار آزادی به کانال ۲۶ میلیون تومانی رسیده است. امروز دلار و انس هم روند صعودی دارد و قیمت جهانی طلا به کانال دو هزار دلاری بازگشته است.

قیمت طلا روند صعودی به خود گرفت / سکه وارد کانال ۲۶ میلیون تومان شد

قیمت طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

امروز پنجشنبه ۲۳ آذر، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند افزایشی دارد و خانواده طلا بعد از چند روز همگرا شده‌اند. قیمت طلا به نیمه کانال دو میلیون تومانی نزدیک شده است. قیمت سکه امامی نیز ۵۰۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و سکه بهار آزادی نیز به کانال ۲۶ میلیون تومان رسیده است. نرخ قطعات سکه و مثقال طلا نیز صعودی است.

همچنین قیمت دلار امروز در کانال ۵۰ هزار تومانی افزایش قیمت را تجربه کرده و به نیمه کانال نزدیک شده است. انس نیز پس از چند روز روند صعودی دارد و به کانال دو هزار دلاری بازگشته است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با ۳۵ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و ۴۸۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، هر گرم طلای ۱۸ عیار، حدود دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و ۲۹ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان است؛ حدود ۵۰۰ هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز در همین ساعات، سکه امامی، ۲۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان معامله می‌شد.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی با ۵۰۴ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود ۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، سکه بهار آزادی در حدود ۲۵ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قیمت داشت.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۱۵۴ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و ۳۸۶ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی اما با حدود ۱۶۲ هزار تومان کاهش، امروز به حدود یک میلیون و ۷۷۹ هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در آخرین روز کاری هفته، نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. دیروز نیز در همین ساعات، نیم سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشت.حباب نیم سکه اما با حدود ۱۲۶ هزار تومان کاهش، روی سه میلیون و ۳۹۸ هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با ۱۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. دیروز نیز در همین ساعات، نیز ربع سکه ۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت داشت. حباب ربع سکه نیز با حدود چهار هزار تومان کاهش، به چهار میلیون و ۴۴۴ هزار تومان رسیده است.

در این میان، سکه گرمی نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، ربع سکه پنج میلیون و ۶۹۵ هزار تومان قیمت داشت. حباب این سکه نیز با حدود ۳۰ هزار تومان کاهش، در حدود دو میلیون و ۸۱۹ هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با حدود ۱۴۷ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

بازگشت قیمت انس به کانال ۲ هزار دلاری

قیمت انس طلا، امروز روند افزایشی دارد و بار دیگر به کانال دو هزار دلاری بازگشته است. البته بازار طلای ایران بیشتر از اینکه تحت تاثیر قیمت‌ها در بازار جهانی طلا باشد، بر اساس شرایط در بازار دلار داخل ایران حرکت می‌کند. با وجود این، به هر حال یکی از متغیرهای موثر بر این بازار همان قیمت‌ها در بازار جهانی است. کارشناسان نسبت این اثرگذاری را ۷۰ درصد برای دلار و ۳۰ درصد برای طلای جهانی می‌دانند.

طلای جهانی در بازه یک ماهه بازدهی مثبت دارد و در ۳۰ روز گذشته حدود ۳.۶۹ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

امروز نیز قیمت طلا در بازارهای جهانی صعودی است. اونس اکنون، به حدود ۲،۰۳۵.۷۷ دلار رسیده، این به معنای رشد حدود ۰.۱۵ درصدی قیمت طلا در بازارهای جهانی است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر