خودرو | سامانه یکپارچه سازی | خودروهای خارجی | خودورهای وارداتی

شگفتی این خودروی چینی در سطح جهانی / چین پا بره عرصه سوپر اسپورت سازی گذاشت

مشخصات مورد انتظار برای نسخه تولیدی بی وای دی YangWang U۹ فاش شده و همانطور که مشخص است، حتی قدرتمندتر از آن چیزی است که در ابتدا انتظار داشتیم!

شگفتی این خودروی چینی در سطح جهانی / چین پا بره عرصه سوپر اسپورت سازی گذاشت

صنعت خودروسازی چین به عنوان یکی از بزرگترین و پویاترین صنایع خودروسازی در جهان شناخته می‌شود. چین در حال حاضر جایگاه بسیار مهمی در تولید و فروش خودروهای مسافرتی و تجاری دارد. بسیاری از برندهای بین‌المللی نیز در چین تولید می‌شوند، و صنعت خودروسازی چین به سرعت به یک قطب جهانی در این زمینه تبدیل شده است.

تعداد زیادی از شرکت‌های خودروسازی چینی و بین‌المللی در این کشور فعالیت می‌کنند، که از آن جمله می‌توان به BYD، Geely، Great Wall Motors، SAIC Motors، و Changan Automobile اشاره کرد. توسعه فناوری‌های پیشرفته، تولید خودروهای برقی و هیبریدی، و توسعه بازارهای صادراتی از جمله ویژگی‌های این صنعت در چین می‌باشد.

یانگ_وانگ

بی وای دی YangWang U۹ به تازگی و برای اولین بار در حال تست در یک مسیر مسابقه‌ای دیده شد. این خودرو دارای فاصله بین دو محور ۲۹۰۰ میلی‌متری است که یک امر ضروری برای قرار دادن بسته باتری بزرگ ۱۰۰ کیلووات ساعتی بین محورها است. این پکیج باتری توسط FinDreams، یکی از شرکت‌های تابعه BYD ساخته شده است.

به گفته بی وای دی شتاب صفر تا صد آن تنها در ۲ ثانیه قابل انجام و حداکثر سرعت به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این خودرو طبق چرخه آزمایشی چینی، می‌تواند تا ۷۰۰ کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ طی کند.

بوگاتی-چینی

شاید جذاب‌ترین ویژگی U۹ سیستم تعلیق خاص آن باشد. BYD آن را سیستم Disus-X می‌نامد و کنترل حرکت عمودی، جانبی و طولی پیچیده‌ای را از طریق سیستم‌های کنترل بدنه فراهم می‌کند. این سیستم‌ها به خودرو اجازه می‌دهند تا روی سه چرخ حرکت کند و حتی می‌تواند بالا و پایین بپرد!

این سیستم می‌تواند باعث جلوگیری از چپ کردن خودرو هم بشود!

سیستم دی‌ساس همچنین قادر است خودرو را با ۳ چرخ هم حرکت بدهد.بی‌وای‌دی برای این سیستم، ضمانت حرکت تا ۱۰ میلیون‌ کیلومتر مسافت را به مشتریان خود داده است!

قیمت ۱۵۰ هزار دلاری برای این خودرو تعیین شده است.اواخر سال جاری شاهد حضور این خودرو در بازار خواهیم بود.

بوگاتی9

علیرغم تمام فناوری‌هایی که در YangWang U۹ انباشته شده است، این مدل از مدل‌های دیگر BYD پیروی می‌کند و با استانداردهای سوپراسپرت‌ها، نسبتاً مقرون به صرفه باقی می‌ماند و قیمت آن از حدود ۱۴۰ هزار دلار شروع می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر