قیمت شاسی بلند | قیمت انواع خودرو | شاسی بلند صفر

ریزش باورنکردنی قیمت این خودرو / در بازار خودرو چه خبر است؟

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو شاسی بلند وارداتی را مشاهده می کنید

ریزش باورنکردنی قیمت این خودرو / در بازار خودرو چه خبر است؟

قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و ... هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و ... هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار خودرو تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.امروز نیز قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ را همراه با روند افزایشی می‌خوانید.

بر اساس قیمت خودرو های شاسی بلند وارداتی در بازار آزاد، قیمت تویوتا C-HR صفر مدل  تمام چرخ محرک Icon سال ۲۰۱۸ به ۳ میلیاردو۹۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت اسپورتیج صفر ۴ سیلندر GT لاین سال ۲۰۱۸ حوالی ۴ میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به تیرماه ۹۰۰ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ هم ۴ میلیاردو۶۰۰ میلیون تومان است و نسبت به تیرماه ۵۰۰ میلیون تومان گران شده است.​

  قیمت صفر نیسان ایکس تریل ۴ میلیاردو۹۰۰ میلیون تومان است و نسبت به تابستان ۶۰۰ میلیون تومان کاهش را ثبت کرده است. قیمت هیوندای سانتافه صفر ۲۰۱۷ از تیرماه تا به امروز ۸۵۰ میلیون تومان ریخته است. همچنین قیمت سلتوس ۲۰۲۳ هم ۴ میلیاردو۱۰۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است که از اواسط آذرماه وارد کشور شده است.

قیمت-خودروهای-شاسی-بلند

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر