انواع سمند | قیمت ماشین سمند | سمند سورن

سمند سورن پلاس بازار را غافلگیر کرد + لیست قیمت جدید

در این گزارش قیمت انواع خودرو سمند را بررسی می کنید.

سمند سورن پلاس بازار را غافلگیر کرد + لیست قیمت جدید

قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل می تواند داخلی و خارجی باشد. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

قیمت سمند صفر در بازار خودرو نسبت به روز گذشته صعودی شده است. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت سورن پلاس صفر مدل EF۷ بنزینی امروز ۵۷۵ میلیون تومان شده است که طی یک روز ۷ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت سورن پلاس دوگانه سوز صفر مدل EF۷ سال ۱۴۰۲ با افزایش ۸ میلیونی به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت صفر سورن پلاس EF۷ بنزینی سال ۱۴۰۱ هم ۷ میلیون طی یک روز بالا رفته است. قیمت سمند ال ایکس EF۷ و XU۷ هم با افزایش ۵ میلیونی طی یک روز به ترتیب به ۵۵۵ و ۴۹۰ میلیون تومان رسیدند.

قیمت-سمند

قیمت-سمند

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو در آذرماه، قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P به ۴۵۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کارخانه سورن پلاس دوگانه سوز مالتی مدیا هم ۳۹۸ میلیون تومان است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر