خودرو سنگین | واردات تجهیزات | ماشین آلات

عرضه ماشین آلات کشاورزی در بورس / ارائه تراکتور به کشاورزان

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در راستای شفاف سازی عرضه و تقاضای تراکتورهای تولیدی در این گروه صنعتی، درخواست فروش این محصول در بورس ارائه و با آن موافقت شد.

عرضه ماشین آلات کشاورزی در بورس / ارائه تراکتور به کشاورزان

بورس کالا یک بازار مرکب است که در آن کالاهای مختلف معامله می‌شوند. این کالاها می‌توانند شامل کمیتی از سوخت، فلزات، محصولات کشاورزی، و سایر کالاهای قابل معامله باشند. بورس کالا به تأمین نیازهای بازار و تنظیم قیمت‌ها کمک کرده و به افراد و شرکت‌ها امکان معامله در بازار جهانی کالاها را فراهم می‌آورد. این بازار باعث ایجاد انگیزه‌های اقتصادی برای تولید، مصرف، و تبادل کالاها می‌شود و نقش مهمی در حفظ تعادل اقتصادی دارد.

مصطفی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از نزدیک به یک سال رایزنی و مذاکرات لازم در مورد ضرورت این امر با ذینفعان و همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم، هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار با عرضه تراکتور در بورس کالا موافقت کرد.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی آمادگی دارد براساس سیاست‌ها و برنامه‌های تولیدی خود برخی از انواع تراکتورهای تولیدی را جهت ارائه به کشاورزان از طریق سامانه بورس عرضه کند.

وحیدزاده با اشاره به ضرورت دسترسی تمامی کشاورزان به تراکتور و تلاش‌هایی که مجموعه تحت مدیریتش برای محقق شدن این اصل انجام می‌دهند، عنوان کرد: با عرضه این وسیله اولویت دار کشاورزی در بورس، کشاورزان می‌توانند با امکانات و فضایی زیرساختی که در کشور وجود دارد از طریق این سیستم نیز نسبت به تامین تراکتور مورد نیاز خود اقدام کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر