دنا پلاس | قیمت دنا صفر | قیمت دنا پلاس

بازار ایران خودرو کساد شد / ریزش ۲۵۰ میلیونی این خودرو

آخرین قیمت انواع خودرو دنا را در این گزارش مشاهده کنید.

بازار ایران خودرو کساد شد / ریزش ۲۵۰ میلیونی این خودرو

قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و ... هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و ... هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار خودرو تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.امروز نیز قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ را همراه با روند افزایشی می‌خوانید.

قیمت دنا صفر در بازار آزاد کاهشی شده است. بر اساس قیمت روز محصولات ایران خودرو، قیمت دنا پلاس ۶ دنده توربو صفر ۷۴۲ میلیون تومان شده است. بررسی کاهش قیمت خودرو حاکی از ریزش ۱۵۸ میلیون تومانی این محصول نسبت به ابتدای سال است. همچنین قیمت صفر دنا پلاس دنده ای ساده سال ۱۴۰۱ از ۷۷۰ میلیون در ابتدای سال به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است و ۱۲۰ میلیون ریخته است. قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو که ابتدای سال یک میلیاردو۵۰ میلیون بود حالا ۸۰۰ میلیون تومان شده است که ۲۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت-دنا

قیمت-دنا

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو ، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو حوالی ۶۶۹ میلیون تومان تصویب شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز ۵۴۴ میلیون است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • علی

    به زودی ورشکست می شوند و درشون تخته میشه .

  • ناشناس

    ماشین بی کیفیت اونقدر گرونه در ایران اگه پانصد تومن هم بعضیها شون بیاد پایین بازام خیلی گرونه

  • وحید

    خدا لعنتتون کنه که الکی الکی قیمتهارو به هر مبلغی که دلتون میخواداضافه میکنید؛ بعدباتمام بیشرمی قیمت رو یه چندرغاز میارین پایین مردم بیان برای خرید
    خدا لعنت کنه تمام مسئولینی که توی این قیمت گذاری های بیشرمانه دخالت دارن

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر