در صنعت خودروسازی دنیا چه خبر است؟

تغییر چهره غول آمریکایی / شورلوت سابرین پوست انداخت + تصاویر

شورولت سابربن و برادر کمی کوچکتر آن یعنی تاهو، عملا به عنوان یک استاندارد طلایی در سگمنت خودروهای خانوادگی و فول سایز شناخته می‌شوند. حالا در مواجهه با رقبای اخیراً به روز شده فورد و تویوتا، شورولت نیز چند ترفند جدید را به سابربن و تاهو ۲۰۲۵ می‌آورد تا به حفظ وضعیت افسانه‌ای خود کمک کند.

تغییر چهره غول آمریکایی / شورلوت سابرین پوست انداخت + تصاویر

شورولت، یک شرکت خودروساز آمریکایی است که تأسیس آن به سال ۱۹۱۱ بازمی‌گردد. متعلق به گروه جنرال موتورز، شورولت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان شناخته می‌شود. این شرکت خودروهای متنوعی را تولید می‌کند که از خودروهای سواری تا وسایل نقلیه تجاری و SUVها شامل می‌شوند. با طراحی مدرن و تکنولوژی پیشرفته، شورولت به عنوان یک نماد در صنعت خودروسازی جهان شناخته می‌شود.

واضح‌ترین تغییرات در نمای جلو مشاهده می‌شوند. چراغ‌های بزرگ‌تر دی لایت در محفظه‌های C شکل مشکی براق قرار دارند و چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر در قسمت پایین‌تری نصب شده‌اند.

نمای جانبی به جز طراحی رینگ‌ها تقریباً بدون تغییر است.

شورولت1

شورولت سابربن

در نمای پشت، نوار پهن مشکی دیگری وجود دارد که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند. قسمت پایینی نمای عقب فضایی را برای خروجی‌های اگزوز اسپرت چهارگانه ایجاد می‌کند. در مجموع، تاهو و سابربن جدید شبیه به آنچه قبلا بودند، به نظر می‌رسند.

شورولت2

با این حال، تغییرات ظاهری جزئی برای تاهو و سابربن ۲۰۲۵، راه را برای تغییرات عمده در داخل کابین باز می‌کند. به صورت استاندارد برای هر تریم، صفحه نمایش لمسی مرکزی ۱۷.۷ اینچی و کیلومترشمار ۱۱.۰ اینچی عرضه می‌شود. داشبورد بازطراحی شده خطوط دید را بهبود می‌بخشد. انتخابگر تعویض دنده (که قبلا مجموعه‌ای از دکمه‌ها در کنسول مرکزی بود) روی ستون فرمان بازگشته است.

طبق گزارش‌ها، بکسل کردن با این SUV‌های بزرگ به لطف برنامه جدیدی که طول و عرض تریلر را برای تخمین مسیرها در حین چرخش و جلو کشیدن ارائه می‌کند، آسان‌تر است.

شورولت3

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر