نماینده مجلس پشت این گروه از فرهنگیان در آمد

نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با سیاست بسیار غلطی که در تاخیر در اعلام نتیجه آزمون داشت، باعث شده ۴۰ تا ۵۰ هزار کلاس درس خالی از معلم بماند، گفت: مجلس باید با این نوع بی قانونی و بی ضابطگی برخورد کند.

نماینده مجلس پشت این گروه از فرهنگیان در آمد

با گذشت حدود ۳ هفته از آغاز سال تحصیلی جدید برخی از کلاس های مدارس همچنان بدون معلم هستند. این موضوه در چند روز اخیر مشکلاتی را برای فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های آنها به وجود آورده است.

جواد نیک بین با توجه به این موضوع در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی گفت: وزارت آموزش و پرورش با سیاست بسیار غلطی که در تاخیر در اعلام نتیجه آزمون داشت، باعث شده ۴۰ تا ۵۰ هزار کلاس درس خالی از معلم بماند و تعداد زیادی افراد ضد نظام تحویل دهیم.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس یازدهم با انتقاد از وضعیت مدیریت در وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: وزیر محترم پاسخ دهد چه اقدامی برای افراد قرارداد کار معین انجام داده است. آقای لطیفی کار خود را درست می کند، اما کار معلمان خدوم و زحمتکشی که بیش از ۲ سال است زحمت می کشند را انجام نمی دهد! مجلس باید با این نوع بی قانونی و بی ضابطگی برخورد کند.

وی ادامه داد: پاداش فرهنگیانی که از دو سال پیش بازنشست شده اند به دلیل عدم پیگیری، پرداخت نشده و آنها ناراضی هستند. بسیاری از کلاس های درس در استان های خراسان رضوی و تهران معلم ندارند و در شهرستان های کاشمر و بردسکن روز گذشته اولیای دانش آموزان تجمع کرده و فرزندان خود را از مدرسه خارج کرده اند که این وضعیت بدی محسوب می شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    سلام چرا مجوز نیروهای جامانده از استخدام سال قبل ۹۱ را صادر نمکنند مگر ما چه گناهی انجام دادیم که بلا تکلیف ماندیم.

  • ابی

    خوب جناب آقای وزیر آموزش و پرورش ازهمون اول هم معلوم بود فقط حرف مفت می‌زنید و وعده های سرخرمن میدید این یکی چرا چون فقط معلم حقوق کم نمیگیره رتبه بندی فقط برامعلمان نیست چرا؟واقعآ چرا مگه ما نیروهای خدماتی واداری جزو فرهنگیان نیستیم واقعآ شرم به شما که تبعیض ونابرابری کم بودبا رتبه بندی وازاین دست مواردنابرابری وتبعیض روچند ده برابر کردید همه جا هی حرف معلم می‌زنید وبرا معلمان اینکارو کردیم ومیکنیم واقعآ دیگه انگیزه ای برا ما خدماتیها واداری ها میمونه شما وردنه دولت مردمی تون مارو به خاک سیاه نشوندید نه مزایا ونه رفاهیات وهیچ کوفت وزهر مار وچیزای دیگه خداازتون نگذره

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر