پول خوبی که از رتبه بندی به فرهنگیان رسید

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه موضوع تربیت معلم در معرض نابودی قرار گرفته بود از اصلاح فرآیند تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

پول خوبی که از رتبه بندی به فرهنگیان رسید

‌رضامراد صحرایی صبح امروز در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد، اظهار کرد: معلم بودن، انقلابی‌بودن و دغدغه اسلام و انقلاب را داشتن، ۳ مولفه اصلی این کنگره است.

وی با تاکید بر درک مقام و ماموریت معلم و حفظ شان و منزلت معلمان خاطرنشان کرد: حفظ شان و منزلت معلم، موضوع بسیار مهمی است که متاسفانه به مرور این شان‌ کاهش پیدا کرده است.

صحرایی افزود: حقوق معلم همواره کمتر از سایر اقشار بوده اما معلمان هیچ‌گاه اجازه نمی‌دادند دیگران از این نقیصه استفاده کرده و شان آنها را کاهش دهند.

‌وی با اشاره به انقلابی و اسلامی بودن به‌عنوان مولفه‌هایی مهم اظهار کرد: در باب انقلاب لازم داریم روزبه‌روز مطالعه کرده و اطلاعات خور را به‌روز کنیم که چگونه انقلاب اسلامی رخ داد و به همان اصولی که انقلاب بر پایه آنها اتفاق افتاد، برگردیم.

خودباوری، ایمان و امید؛ ‌مثلث معجزه‌آفرین و بن‌مایه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی

صحرایی خاطرنشان کرد: در چهل‌واره دوم انقلاب نباید از ابزار دیگری غیر از آن، که سبب وقوع انقلاب شد، استفاده کنیم. یکی از مولفه‌ها اتحاد بر موضوع مشترک یعنی دین اسلام به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که تجلی امروز این مولفه، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم یادآوری خودباوری، ایمان و امید به‌عنوان مثلث معجزه‌آفرین و بن‌مایه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی گفت: امید و ایمان، میثاق مشترک ما برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی است.

تربیت معلم در مسیر اصلاح قرار گرفته است

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که در حوزه اداری، زمین سوخته تحویل گرفت، گفت: دانشگاه فرهنگیان در دولت قبل از مسیر خود خارج شد به گونه‌ای که شخص ولی فقیه برای اصلاح آن وارد شدند. موضوع تربیت معلم در معرض نابودی کامل قرار گرفته بود که الان داریم اصلاح می‌کنیم اما این اصلاح، یک‌روزه محقق نمی‌شود چون یک‌روزه از مسیرش خارج نشده است.

صحرایی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان باید به مسیر اصلی خود برگردد و این یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در دوره خدمت است.

تمرکز ویژه بر تربیت معلم و اجرای سند تحول بنیادین

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های مهم این وزارتخانه گفت: بر روی ۲ برنامه تربیت معلم و قرار گرفتن سند تحول بنیادین در مسیر اجرا تمرکز ویژه داریم.

دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر واحدهای درسی خود باید ۱۲ مهارت را نیز بیاموزند

وی با بیان اینکه نخستین اقدام در دانشگاه فرهنگیان این بود که موضوع تربیت معلم کشور را اصلاح کنیم که این اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر واحدهای درسی خود باید ۱۲ مهارت را نیز بیاموزند تا بتوانند فارغ‌التحصیل شوند و این مصوبه شامل ورودی‌های سال‌های گذشته هم‌ می‌شود.

صحرایی‌ با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان امسال بیش از ۲۰ هزار دانشجومعلم را به طرح ولایت اعزام کرد، افزود: اثر این کارها فوری نیست و باید صبر کنیم تا آثار آن مشخص شود.

مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای دانشگاه فرهنگیان

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه اصلاح گزینش، موضوع بعدی در دانشگاه فرهنگیان است، ادامه داد: موضوعات دیگری نیز در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که از جمله آنها برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم، آیین‌نامه اختصاصی جذب دانش‌آموزان نخبه در رشته‌های مختلف، تاسیس دفتر مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان‌، اعطای راتبه تحصیلی، شناسایی دانشجویان نخبه سایر دانشگاه‌ها جهت تحصیل سال آخر دوره تحصیلی خود در دانشگاه فرهنگیان، مشارکت دانشگاه‌های دیگر در آیین‌نامه ارتقا برای تربیت دانشجویان، آیین‌نامه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، تعیین مدارس وابسته به تعداد پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و ایجاد مرکز ملی بهسازی سرمایه انسانی وزارت آموزش و پرورش با محوریت دانشگاه فرهنگیان و افزایش درس کارورزی از ۲ به ۸ واحد است.

شروع آموزش مدیران از مهرماه

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به این مسیر آمده و آموزش معلمان به صورت گسترده آغاز شده و آموزش مدیران نیز از مهر‌ در برنامه‌ها وجود دارد، گفت: عجله و عُجب ۲ خطر بزرگ در ایجاد تحول است که در قبال آن علم و حلم آمده است.

نقطه عزیمت تحول، معلم است

وی با بیان اینکه تاکنون برنامه درسی را نقطه عزیمت سند تحول بنیادین دانسته‌ام، اظهار کرد: باید توجه داشت که نقطه عزیمت تحول، معلم است. معلم اگر خوب باشد کارها به خوبی پیش می‌رود و نقطه عزیمت اگر معلم شود، تحولات نیز شروع می‌شود.

تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور؛ سال آینده: ۵۰ درصد

صحرایی با اشاره به تغییرات ایجاد‌شده در کنکور سراسری خاطرنشان کرد: امسال ۴۰ درصد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور بود که سال بعد به ۵۰ درصد و دو سال بعد به ۶۰ درصد می‌رسد و این یعنی فرد از مدرسه به دانشگاه می‌رود نه از موسسه آموزشی.

افزایش رتبه‌ها از هفته آینده

وی درباره رتبه‌بندی فرهنگیان نیز گفت: رتبه‌بندی ۱۰ سال در دولت قبل اجرا نشد‌ اما دولت سیزدهم آن را اجرا کرد و امروز ۲۶ درصد حقوق معلمان از رتبه‌بندی است.

رضامراد صحرایی اظهار کرد: اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان بررسی شده و عموما وارد نیست. اما با این وجود، کاهش رتبه نمی‌دهیم و از هفته آینده افزایش رتبه‌ها را اِعمال می‌کنیم.

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • خسروی

    آموزش و پرورشی که تو وزیرشی باید در ش و گل گرفت

    • ناشناس

      وقتی کسی مثل تو وزیر آموزش و پرورش بشه باید قهمید تو بیسوادی بیش نیستی ؟؟ دولت سیزدهم تورم ۳۰۰ درصدی به معلمان تحمیل کرد و ۲۶ درصد رتبهدبتدی کرد ؟؟ خخخخخخخ

    • ناشناس

      خرامزلدگی هم حدی داره ؟؟
      آخه بی‌شعور ۱۲ میلیون با این تورم پول هست ؟؟ پنیر ۴هزلررتومانی شده ۴۷هزار تومان تواین دولت لعنتی بعد تو الدنگ داری دستمال دست گرفتی بمال بمال ریییس داری

  • سدیا

    خداوگیلی این چه تیتریه که زدید؟ پول خوبی که به فرهنگیان رسید....خجالتم خوب چیزیه. این اراجیف را بهم می بافید و ملت باور می کنند و فکر می کنند چخبره... اینجور کارکردن و تیتر زدن چون دروغه پس درامد شما حرامه.

    • آحمدی

      این قشر بیسواد که زمام امور را در دست گرفتنه از همون اول برای نابودی آموزش و پرورش اومده بودند که اتفاقا این کار رد به خوبی انجام داده اند .....آخه احمق تورم پانصددرصدی که اون احمق تر از تو برای مردم ایران درست کرده ۲۶ درصد افزایش توش گمه ازاین مزخرفات دیگه چاپ نکنید

  • سیدحسین ابوی سانی

    جناب وزیرهنوزمعلم مزایای رتبه بندی استفاده نکرده فقط حرف واست دریغ ازذره ای عمل

  • بازنشسته

    رتبه بندی بازنشستگان چه زمانی انجام میشود

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره

  • فرهنگی بازنشسته مهر۱۴۰۰

    آقای وزیر! مواظب بینی ات باش زیاد بزرگ نشه

  • ناشناس

    به چی میگی پول خوب تمام حقوق ما تا دوم ماه جدید تمومه از یک کارگر ساده کمتر می گیریم حقوق ما را به اندازه حقوق معلمان کشور همسایه عمان بکن اونوقت بگو پول خوب

  • جهانگیر رحمتی نژاد

    توی این دوسال تورم هزار درصد بوده بی‌شعور بی سواد این وهم بگو که تا بالای سر رانداختیمون تو گل ولای بی تدبیری

  • ایرج نجفیان

    سلام خدا تشکر ایشان وزیر شد مرتبه ها کم نمیشه

    بچه جان بامعلمان خودت باتهدید صحبت کردن خطاست
    همکارانت توهین دولت راستش رانگفتن بقیه چقدر حقوق می‌گیرند

  • ناشناس

    آقا تو را به امام زمان قسم بقیه پاداش رتبه‌بندی بازنشستگان اول مهر 1400را بدهید مشکل داریم مریض داریم

  • رحیم

    واقعاً آقای صحرایی بایددرهمان صحرای بی علف می ماندچراکه ایشان نه از فرهنگ ونه ازآموزش پرورش اطلاعات ندارد وحدت به فریاد آموزش پرورش برسد که این وزیرش باشد

  • باران

    آقای وزیر باشجاعت تمام لطف کنید فیش حقوقی کارمندان ادارات دیگر وما معلمان را درکنار هم به نمایش بگذارید با این تورم افسار گیسخته خواهید دید که تا ۵ برج هم دوام نمی آوریم

  • باران

    چه پولی به معلمان رسید پس چرا هیچی ندیدیم فقط،حرف ،حرف ،حرف،دوصد گفته چون نیم کردار نیست آقای وزیر

  • ناشناس

    بعد از ۲ سال هنوز رتبه بندی با اماو اگر است ماشالله به این همه مدیریت

  • محمود احمدی

    اخر ماه خبرهای خوب میدن یعنی این ماه هم خبری از اضافه نیست.پاداش بازنشسته ها کی پرداخت میشه؟

  • خداشاهده

    ها همه ا ش بکنید وبزنید برای معلم کا گر جماعت آدم نیست

  • ناشناس

    چه پول خوبی از رتبه بندی به معلمان داده شد؟؟؟
    شما فکر می کنید حق معلمان این است ؟؟؟؟

  • ناشناس

    تورا به جأن مادرت دیگه شعار نده زیربار گرانی کمرمان شکسته

  • سیدناصر میرطیبی اراک

    سلام شما مسئولین ومعلمان جدید دست پرورده معلمان بازنشسته هستید پس نمک نشناسی وناسپاسی است که رتبه بندی شامل حال ما نشود صندوق ذخیره راهم مارا محروم کردید زمان حاجی وزیر وقت فقط می گوییم وکیل الله

  • فرهنگی بازنشسته

    و دقیقا ظلم بزرگی که در حق بازنشستگان اتفاق افتاد همکار فرهنگی که سال ۹۸ یا ۹۹ حتی نیمه دوم ۹۹بازنشسته شده بود رتبه بندی دریافت نکرد ولی همکاری که تازه استخدام شده بود رتبه بندی دریافت کرد این است معنای عدالت هر چند که رتبه بندی واقعی انجام نشد و صد البته حق همکاران فرهنگی بود ولی بی عدالتی بزرگی بود در حق همه بازنشستگان فرهنگی

  • ناشناس

    مردک مزدور قرار بود حقوق را اضافه کنی این چرندیات چیه می‌بافد

  • ناشناس

    وزیر آموزش وپرورش نیستی وزیر جنگی از معلم آموزش بخواه نه انقلابی بودن و اسلامی بودن چهل و چهار سال اسلاف شما این را تبلیغ کردند ره به جایی نبردین حال شما افراطی تر از آنها کجا می خواین برین یک لحظه تفکر

  • علی اصغر

    خدایی خوب پولی به فرهنگیان دادید بابت رتبه بندی همشون ماشین ایکس 4 خریدند شرمتده کردید ،، اشغال

  • عیسی ربیعی

    بسم‌الله الرحمن الرحیم، جناب صحرایی، شعار دادن کافی هست ، در عمل چیزی ندیدیم از شما ، ناکامی و بی سرانجامی رتبه بندی که هنوز سرجای خود هست ، پرداخت معوقات ۶ ماه ۱۴۰۰ هم به فراموشی سپرده شده، بگو ببینم چه کار کردی جناب وزیر

  • ناشناس

    چه پولی تو جیب ی معلم بعد از ۱۱ سال رفته کل معوقه ای که داده شده خرج یکروز شما بوده فقط دروغ وزیری که شما باشی بهتر از ازین نخواهد بود

  • نیره

    کدوم پول، کاسه گدایی دست فرهنگیان کشور همچنان است، شاید به جیب اوناییکه باید بره رفته

  • ناشناس

    انگار ناف وزرای آموزش و پرورش رو با دروغ بریدن.
    اولا بنده یک معلم هستم که در زمان دولت قبلی از دانشگاه تربیت معلم فارغ التحصیل شدم پس اون حرفت که گفتی در دولت قبل تضعیف شده دروغه اتفاقا در دولت احمدی نژاد به کل نابود شد که در دولت قبل کاملا وجود داشت.
    دوما بنده ۱۵ تومن زیر حکمم است که ۲ تومنش رتبه بندیه..میشه۱۳ درصد حقوقم..چرا میگی ۲۶ درصد!!
    سوما با وجود اینکه رتبه بندی ناقصتون رو اعمال کردین بازم از سایر کارمندا خیلی کمتر میگیریم چون اصلا مزایل و اضلفه کار و ایاب و ذهاب و پاداش و رفاهی و کارانه و.....نداریم
    در آخر هم بگم که اون بررسی اولیه مدارک و الان هم بررسی اعتراضاتتون بخوره به سر کچلت که هیچکس رتبه ای که حقش بود رو کسب نکرد...صدامون هم به بزرگتر از تو نمیرسه ..اگه برسه هم بزرگ تر از تو دروغگو تر از تو هست فایده نداره پس..

  • علرام

    وزیر بی کفایت همینه دیگه،
    یک ساله بازنشسته شدیم هنوزه که بره تا پاداش سی سال خدمت ما را پرداخت کنه،
    چاپلوس،
    متملق
    بیسواد

  • ناشناس

    آقای وزیر شما می گویید اعتراضات وارد نیست چرا هست چون دربین این معلمان کسانی هستند که توسط کافی نت ها جعل مدرک کرده و رتبه ی بالاتری گرفته اند کور نبودیم وباچشم خود دیدیم که چگونه براثر آشناییت با مدیر وکافی نت چه جعل ها بی که صورت نگرفت این شیوه ی بارگذاری مدارک بود که از اول اشتباه بود وحق افرادی مثل من این وسط ضایع شد

  • ناشناس

    دروغگو ها کدوم پول پولی که دزدید را می گویید

  • سعید

    وزیرآموزش وپرورش خودش حقوق بالا و نجومی میگیره و دوسه میلیون که به حقوق معلما اضافه شده را زیادمیبینه ، خواب تشریف دارید

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره من با ۲۶ سال سابقه دبیر ریاضی در منطقه محروم هستم و رتبه ۱ گرفتم و حالا میگید اعتراض ها رده

  • کوروش فریادرس نهاوند ی

    سلام بر ایران سلام بر نهاوند
    بخدا من نفهمیدم وزیر درباره ی رتبه بندی چه حرفی زد.
    اگه اعتراض بیش از یک سوم فرهنگیان وارد نیست پس چی رو می خوان افزایش بدهند؟

  • کوروش فریادرس نهاوند ی

    سلام بر ایران سلام بر نهاوند
    بخدا من نفهمیدم وزیر درباره ی رتبه بندی چه حرفی زد.
    اگه اعتراض بیش از یک سوم فرهنگیان وارد نیست پس چی رو می خوان افزایش بدهند

  • زاهدی

    فکری برای دادن زمین دولتی به بازنشستگان آموزش و پرورش کنید که با این اوضاع کمرشان زیر بار زندگی شکسته شاهرود استان سمنان

  • جواد

    آقا وزیر گورپدر دروغگو
    اذر۱۴۰۰ بازنشست شدیم با توجه به مصوبه دولت ومجلس ( ۳۱/۶/۱۴۰۰)باید رتبه بندی معلمان روی ما اعمال می شد تا امروز انجام واعمال نشده گورپدر دروغگویان( رئیس جمهور ودولت ومجلس نمایندگان و
    وزیران آموزش وپرورش)
    آیا حقوق افزایش یافته در ۱۴۰۰راباید در۱۴۰۳ اعمال می کنند؟؟؟؟؟
    در کجای دنیا چنین قانونی هست؟؟؟؟
    پس گورپدردروغگو.....

  • حیف از عمرم !

    خاک توی اون سر بی‌مخ و بی‌شعورت ! آره جون عمه‌ت، من با سی سال و اندی تدریس، شدم رتبۀ یک. آشغال !

    • حسن

      خدا ازشون نگذره کاش تو تیتر خبرها نمیذاشتن

  • محمد ملایی

    باسلام
    افرادی که رتبه آنان پس از اعتراض ارتقا پیدا کرد معوقات بطور کامل پرداخت نشد در صورتیکه در بودجه جهت رتبه بندی دیدن شده بود چرا الان معوقات پرداخت نمی شود در حالیکه همکاران ما در اجرای رتبه بندی بدون اعتراض همان رتبه ای مستحق بودن گرفتند تقاضا چندین معوقات رتبه بندی رو پرداخت نمایید جز دیون حساب نکنید چون حق معلم خوردن ندارد

  • کوروش فریادرس نهاوند ی

    سلام واقعاً بی عدالتی در رتبه بندی از 50 درصد هم گذشته بودند معلمانی که کلی مدرک جعلی بارگذاری کردند (اصطلاحا ًبخاطر پسرخاله بودن با برخی از عوامل اداره)
    معلمی که مدرس نبود ولی دو مدرک تدریس به همکاران در دستش بود.
    معلمی که گوشی مناسب نداشت ولی مدرک تولید محتوا در دست داشت.
    معلمی که هنوز یاد نگرفته بود با گوشی کار کنه چطور تولید محتوا کرده؟
    معلمی که مقام ورزشی نداشت ولی چند مدرک جعلی رتبه ی 1 تا 3 ورزشی در دست داشت.
    در عوض بودند معلمانی که مدرک تحصیلی بالا دارند چندین سال مدرس بودند سابقه ی بالای 30 سال دارند ولی رتبه ی 2 گرفته اند.
    حالا اعتراض آنها به حق نیست؟ پس چی رو می خواید افزایش بدین؟ چرا بیت‌المال رو می خواید حیف و میل کنید؟

  • ابوالفضل

    حالا کاری به رتبه بندی هم ندارم..این چرا قیافش اینجوریه ؟انگار ازش خواستن بیاد وزیر بشه و پستش به قیافش نمیخوره...

  • ناشناس

    پول؟؟؟؟؟هنوز مال سال ۱۴۰۰رو ندادن ،هر ماه هم به بهانه ای از همه ۲میلیون کم میکنن ،بخوره تو سرت ،معلم وظیفش درست درس دادنه این اراجیف چیه که بهم می بافی؟؟مردم ایران بدانید که کل پولی که به حقوق معلم توی این سه ساله اضافه شده ۵میلیون بوده که فک کنم از حقوق کارگر هم کمتره با احترام به کارگران عزیز

    • ناشناس

      جدی چرا اینقدر بیشرف وحرامزاده ودروغ وهستید اینقدر زشت وپلید واهریمنی چرا

  • ناشناس

    جوری نوشتن پول خوب هر کی ندونه فکر میکنه چه خبر بود ه زشته این حرفا هرسال مبلغی اضافه میشه لما نا چیز هیچ فرقی نکرد
    نمردیم پینوکیوروهم دیدیم
    خودتون رو مدیون قشرمعلم کردید .با حقوق کم زندگی سختی داریم.

  • مرتضی

    آیارتبه بندی شامل معلمان بازنشسته 1400/06/31 خواهدشدیادولت بازهم سراین ماهاشیره می مالد فقط شعاربود

  • م ع

    ما هم باید به دروغ مدرک جعلی درست می کردیم تا با۳۲سال سابقه رتبه ی ۲ نمی شدیم اگر طبق تورم وسابقه حقوق ما را می داید دیگر نیاز به این رتبه بندی کذایی نبود که تو بوق کردید که حقوق خوبی گیر معلمان آمد واقعا شرم آوره

  • کامران

    با این آموزش و پرورشی که امثال تو درست کردن بزودی آتشی درست میشه که ریشه تون را میسوزونه .
    ایشالا بزودی چهره انسان نماهایی مثل تو معلوم میشه

  • ناشناس

    همش حرف یعنی چی پول خوب ؟؟واقعا تاسف باید خورد به حال این آموزش و پرورش

  • ناشناس

    من‌با پول رتبه بندی یه ویلا در شمال خریدم بعد مقداری اضاف اوردم که یه ماشین شاسی بلند باش خریدم مقداری هم در بانک گذاشتم

  • ناشناس

    کی میشه از دست همه تون راحت بشیم

  • عسگری

    کدام دانش آموز روستایی ومحروم به مدرسه غیرانتفاعی می رود که معدل موثر در کنکور برای ایشان مفید باشد هر قانونی مصوب میشه فقط مال پولدار ها وگردن کلفت هاست

  • محند

    آقای وزیر مهمترین وظیفه شما حل مشکل ۴۰ ساله آموزش و پرورش است با این بودجه آموزش و پرورش جز دروغ گفتن و شعار دادن دروغ چیزی نمی ماند پیامها را بخوانید متوجه می شوید من به عنوان معلم مدرسه و استاد دانشگاه با ۳۰ سال سابقه متوجه شده ام تدریس در مدرسه بسیار سخت تر و حساس تر از دانشگاه است حقوق معلم حتی از استاد دانشگاه هم باید بالاتر باشد که ۱۳ سال قبل هم تصویب شدحداقل هشتاد درصد هیئت علمی بعد در عمل مجلس گفتند بودجه نداریم فریب کاری کردند حداقل را جابجا کردند شما اگر وظیفه وزارت را که قبول کرده اید باید جلسات مختلف با رهبر ریاست جمهور و نمایندگان داشته باشید و با پیشنهادات مختلف بودجه چند برابر نسبت به الان دریافت کنید و ابتدا حقوق و بودجه مدارس را درست کنید بعد گزارش دهید

  • معلم

    هرچه شما میدهید لا مصعب سفره کوچکتر میشود

  • ناشناس

    ما که سی سال با فوق لیسانس کار کردیم هی گفتند رتبه بندی وچیزی ندادند ما که باز نشسته شدیم دادند همهذچیز شانسی شده چرا عدالت نیست چرا مساوات نیست باز نشسنه های قبل هم حقشون یکسان سازی ایا فریاد رسی هست

  • معلم بازنشسته

    حق معلمان بازنشسته خوردن داره؟چون بودجه کمه باید از معلمان بازنشسته کم بزارید؟ چرا رتبه بندی شامل بازنشستگان نشد کما اینکه این طرح ۱۱سال طول کشیده

  • خان

    خدایا به داد ما معلمان ،کارگران و فقرا برس.
    دیگر امیدی به وزرا ،رؤسا و زعما نیست.

  • معلم

    وقاحت و بیشرمی هم حدی داره جننننناب وززززززززززییییژر

  • فرانک ایلبگی

    میشه به آقای صحرایی بگید ،فیش حقوقی ما رو با فیش حقوقی خودش گویا اشتباه گرفته . بهش بگید بعد ۲۵ سال خدمت ۱۰ میلیون تومن حقوق رو به تو میدیم بیا مستاجر باش دوتا بچه دانشجو هم داشته باش . اگر تونست زندگی کنه من قول میدم ،همین ده تومن رو بهش بدم .
    شما هم اینقد اخبار روی مخ برو نگذارید .هربار که گوگل رو باز میکنیم یک مطلبی در مورد فرهنگیان که عموما دروغه میگذارید . به عنوان خبرنگار یا وبلاگ نویس وجدان کاری داشته باش از مطالبی بگذار که تلنگری برای مسئولین بی لیاقت بشه . اگرچه باید پیه اش رو به تنتون بمالید که با گذاشتن اخبار واقعی ،کمی پای لرزش بشینید . حتی اگر نمیتونید اخبار درست و تاثیر گذار تهیه کنید ،از سلامتی و آشپزی بگذارید بهتره . جون هرکسی رو که دوست دارید دست از سر فرهنگیان بردارید . مارا به خیر تو امیدی نیست ، خواهشا شر مرسان

  • رضا

    چقدر دروغ تحویل جامعه می دهید.
    به حدی دروغ می گویند که خودشان هم باورشان شده.
    وزیرهای آموزش و پرورش همگی بیسواد و کوته فکر هستند.

  • بهمن

    کدوم پول ؟با ۲۸ سال سابقه رتبه ۲,
    همتون دزدید ، ۱۵ ساله ۱۲ میلیون مسکن فرهنگیان گذاشتم دارن اونم بالا میکشن

  • سلام

    سلام ما بازنشستگان 1400پولی ندیدم غیراز شعار و دروغ

  • مهدی رستمی

    برو خودت و مسخره کن من با ۱۸ سال سابقه شدم معلم تازه استخدام خاک تو سر این وزارت خونه کنم که هنوز نفهمیده سابقه شغلی از همه چیز مهمتره خدا رو شکر که شغل دومم معلمی است

  • امیر

    خاک بر سرتون این همه به همه ادارات و نهادها پول 💰 و مزایا میدن یه بار وزیراشون از این حرفها میزنن همیشه ضعیف ترین وزیر وزیر آموزش و پرورش هست متاسفانه

  • حبیب

    آخه خودگویی وخودخندی انگار هنرمندی هنوز چیزی داده نشده منت سرما می گذاری .انگار مثلا رتبه ها عادلانه داده شدند که می گی تغییری نکرده اعتراضات با این طرح پوچ به نارضایتی های بیشتر دامن زدید نه تکریم

  • حسین

    این تیترهایی که هزاران کیلومتر تا واقعیت فاصله داره را تو جامعه خوش باور ساده لوح منتشر میدین که چی بدست بیارین ؟
    چرا چرت و پرت تحویل ملت میدین ؟

  • ناشناس

    انگار دارد صدقه می دهد درمعاونت دانشجویی و مرکز ازفا دانشگاه علامه همچنین توهمات می زد یادش رفته قرار بود هیات علمی اش لغو شود آنوقت مدیریت مرکز آزفا بدون حق الزحمه انجام می داد
    این بازی دیگر قدیمی شده است

  • سودابه

    یه مشت اَشغال مسئول شدن
    توقع بیشتری ازشون نداریم

  • فرهاد

    از کی گله میکنید،فکر میکنید وزیر این کامتها را میخونه،نه بخدا فقط خودمان هستیم حوصله داریم اینها را میخوانیم

  • محمد

    اولا دولت قبل طرح رتبه بندی را داد دوما عمر دولت ۸ بود نه ۱۰ سال سوما همسان سازی حقوق بازنشستگان هم از طرح های دولت قبل بود که دولت بیسواد آن را پس گرفت و به زودی باید جوابگویی بازنشستگان باشد

  • عیسی

    صحرائی بزرگ شده صحراست از مدنیت و شهر هیچ خبری ندارد که میگوید معلمان پول خوبی گیرشان اومد با این پولها که معلمان میگیرند بلی در صحرا میشه زندگی کرد.

  • ناشناس

    آقای وزیر چرا از سرایدارن وخدمتگذران مدرسه هیچی نمیگی داریم ازگوشنگی میمریم اینم بگولطفا که اینا هفت میلون حقوق میگرن ازمعلم ها کم درامدتر ماهستیم

  • ایرانی

    یعنی واقعا جای تأسف داره کدام وزیر میاد بگه کارکنان من خوب حقوق میگیرن.وزیر نفت یا ....
    شما از وضعیت معیشت کارکنان خودت هم خبر نداری .کدوم رتبه بندی .کدوم پول.
    الان هم که جدیدا با زور از همه ماهی 300تومن بابت بیمه کم کردید حتی کسانی که بیمه به تبعیت همسر داشتن یعنی پول بیمه ای که استفاده نمیکنن.

  • معلم

    ما فرهنگیان بازنشسته بااین تورم وگرانی چکارکنیم گوشت کیلویی ۶۰۰ تومن خاک برسراین دولت ناقص تان

  • ناشناس

    حالم از جمهوری به اصطلاح اسلامی شما بهم می خوره، لعنت به حکومت شما

  • ناشناس

    جناب وزیر خسته نشدی ازاین همه وعده دروغ
    چه افزایش حقوقی؟؟؟؟
    قطره چکان به معلمان پول میدهید
    خجالت بکشید

  • معلم

    معلوم نیست توی این اصطبل ها کیا هستن که تصمیم میگیرن؟؟؟ بنده با ۳۰ سال و ۹ ماه خدمت اول مهر ماه باز نشسته میشم با رتبه ۲ با مدرک کارشناسی !!!!!!
    بعد همکار داریم با ۴ سال خدمت شده رتبه ۴ !!!!!!
    سوال اینه که در طول این ۴ سال چگونه تمام امتیاز این آیتم های عن بندی رو کسب کرده.؟؟؟؟

  • محمد

    چرا یکی نیس، به این آقا وزیر تازه از راه رسیده بگه، خیلی آروم تر از اینا برو، خدای نکرده، طوریت میشه، جاده خیلی پر پیچ و خم داره، بپا!!!

  • ناشناس

    وزیر دستمال کش خجالت بکش

  • باران

    کمتر دروغ بگین خسته نشدین از اینهمه دروغ ؟

  • فرهنگی بازنشسته کشوری ۹۶

    فقط باز نشستگان قبل از ۱۴۰۰ باید بدبخت باشند ای کاش باز نشسته نمی شدم با مدرک فوق لیسانس و۳۰ سال سابقه حقوقم از یک پاک بان محترم شهرداری کمتر است واقعا این ظلم است

  • ناشناس

    اوضاع همه ی کارمندان همین است نه فقط معلمان

  • ناشناس

    سلام، لطفامابه التفاوت پاداش بازنشستگان ۱۴٠٠/۷/۱رابپردازید، رتبه بندی را هم که قراربوداجراشودعملی کنید. متشکرم

  • احمدی

    با ما نکن این کار وزیر چون چوب خدا صدا نداره دیگه شعار دروغ بس.....

  • علی

    واقعا متاسفم که اکثر کسایی که نظر دادن حالا نمی دونم که معلم هستند یا نیستند، که خدا کند معلم نباشند چون واقعاً یه مشت آدمی بودند که فقط متاسفانه تیتر رو خونده که در متن نبود، ان شاالله خداوند به وزیر عزیز کمک کند و شأن واقعی معلم رو بر گرداند و شر ملت عزیز و بزرگ ایران را از معلم نماها کم‌کند ، آمین

    • ناشناس

      کی گفته تو متن نیست؟ نوشته امروز ۲۶ درصد حقوق معلمان از رتبه‌بندی است. یعنی ۲۶ درصد حقوقی که معلما میگیرن از رتبه بندیه... کمه مگه؟

  • حسین

    بازم دم سایت شما گرم که نظرات مردم رابعداز این اراجیف مسئولین دروغگو میزاریدتالااقل داغ دل مردم دوچندان نشود...آخه دروغ ووقاحت هم حدی داره

  • ناشناس

    سال ۹۹ _۴۰۰ مدارس از ۱۵ شهریور شروع شد آیا اضافه کار دادید طی دو سال کرونا معلم با گوشی شخصی وهزینه شخصی خودش نت استفاده کرد دیدید؟ انقلابی تر لز این واستناد به آرمان های امام راحل به حرفه فقط عملش واسه معلمه ،یک فرد با بالای ۲۶ سال سابقه با اونی که تازه استخدام شده ولز قضا شاگرد همون معلم بوده دارای یک رتبه اعلام شده آیا عدالته؟....
    کی جیب معلم پر شده که خورش خبر نداره صورتش رو با سیلی سرخ کرده وشرمنده خانوادشه اینو درک می کنید .
    از هر ارگان دولتی یک فیش حقوق ارائه بدید واز معلم هم همچنین تا مردم بفهمند که مناعت طبع معلم ستودنی هست .
    وکار معلم فقط با عشق به بچه ها پیش میره وهمین عشقه که باعث شده که رو پا بمونه که در آخرت شرمنده نباشه
    اما شما چی کارت چیه بزرگوار....

  • ناشناس

    چرا ما ندیدیم

    • علی

      جناب وزیر از چی حرف میزنی بعداز سی و یک سال خدمت شهریور چهار صد بازنشسته شدم ،با این طرح رتبه بندی تون شدم رتبه سه،نه مابه التفاوت گرفتیم حقوقم شده سیزده تومن،همکار دوسال خدمت شده رتبه چهار این از عجایب روزگار نیست؟؟؟؟

  • ناشنای

    ای ملت شریف ایران آگاه باشید که من معلم با مدرک لیسانس فیزیک و ۲۵سال سابقه کار و کسب رتبه افتخار آمیز دو دریافتیم ۱۲میلیونه

  • ناشناس

    زحمت میکشی کجاحقوق ازرتبه بندی گرفتیم من بابیست وسه سال سابقه کارفوق لیسانس ماهی سیزده میلیون میگیرم الان اخرماه پول نون خالی روندارم به خودت افتخازمیکنی همینم کم کن ازتون هیچی بعیدنیست من به امیداینکه اعتراضم اعمال بشه هستم

  • عبداله

    بااین ادبیاتی که به کار می‌برید معلوم است از ادب و فرهنگ تهی هستیداگر نمی‌توانید سراغ شغل دیگری بروید اما کسی که از بیت المال خورده محال است از آن دست بکشد

  • معلم خانه بدوش

    شماهم کارشاخی نکردیداگرراست میگیدازهمون ۱۰سال قبل اجراکنیدنه اینکه حق کلی بازنشسته به گردنتون است حقشون اداکنید

  • بازنشسته

    با سلام و احترام
    خداییش من مهر ماه بازنشسته شدم 28سال در مدارس خاص کار کردم وبرای دانش آموزانم کم نذاشتم ولی تا الآن توی احکاممون رتبه بندی اعمال نشده وآخرین حکم بنده مبلغ 10/700هست .بماند که دریافتی بنده از این کمتر هست!
    با این تورم بالا و انواع مریضی که دچار شدم این مبلغ چه دردی از من درمون میکنه؟دلم برای خودم وتموم زحمات ۳۰ساله ام میسوزه

  • ناشناس

    کدوم پول هنوز شش ماه سال ۱۴۰۰ مونده با این تورم خیلی خیلی بالا اقای وزیر خداوکیلی داغ دلمون رو تازه تر نکن معلم بعداز سی سال کار الان با کرایه خانه بچه های بزرگ و گرانی بالای بالا نمی دونه چکار باید کنه دریافتی یک معلم بعداز کسورات به پنج میلیون نمی رسه دوم سوم برج یک ریال توی حسابش پول نداره من نمیدونم باید با این حرفهای شما چه باید کرد

  • محمودکلاته عربی

    بی شرف ابرو وحیثیت معلم رو بردین

  • معلم

    مهر 1401،بازنشست شدم.. فوق لیسانس باسی سال سابقه....تنها پولی که من پرداخت شده تا الان حدود 13 میلیون بوده.بابت چند ماهی معوقه ..... حتی از رتبه بتدی حقوق من یک ریال اضافه نشده است...! سواد شما فقط دروغ گفتن است... اگر عقل بر جامعه حاکم شود. هزاران نفر مانند شما تویه سطل زباله هم جایتان نیست تابرسد وزارت اموز و پروش!

  • ناهید درویشی

    مراد صحرایی گفته : اعتراضات رتبه بندی بررسی شده و عموما وارد نیست. عرض کنم خدمتتون معلمی که ۱۵ سال سابقه داشته با مدرک ارشد و ارزشیابی سالانه عالی چطور فاقد رتبه شده؟ ؟؟؟؟؟؟ غیر از این که معلمان را فریب دادید و حقشان را ضایع کردید!!!!!!!! به نام اسلام و انقلاب حق ما را نخوردید زیرا نه شرع اسلام نه قانون هیچ کدام این حق را به شما نداده فقط دارید آشکارا ظلم و ستم روا می کنید .

  • ناشناس

    من با این پولی که وزیر میگه بعداز خرید یک ویلا در شمال یک پراید یک دوچرخه کلی هم توی بانک سپرده کردم البته ماشین بهتری هم میتونستم بخرم بی خیال شدم الان هم بعداز سی سال کار هیچ مشکلی ندارم چون پول زیادی واقعا وزیر لطف کردند و واریز شد

  • Kjjhg

    سلام جمع کن بابا توهم خاک برسر آموزش و پرورشی که تو وزیرش باشی... تو هم دست هر چه چاپلوس از پشت بستی قران بزنه به کمرت که سر سوزنی اعتقاد نداری فقط جهت منفعت دم از اسلام و اخلاق می زنی....

  • عبدالرضا عبدالله زاده

    این رتبه بندی ،سرگرمی و سرگردانی بود حق کشی بود.مخصوصا بازنشسته ها که اواخر بازنشسته شدند.

  • مامن خوجه

    وقتی تربیت معلم را حذف و از دیگر فارغ التحصیلان معلم گرفتند مدارس زیان زیادی دید وحالا هم هر جور معلم استخدام کردند وای به روز آموزش وپرورش خدا کمک کند

  • ایرانی

    بنده با کارشناسی ارشد تو آزمون استخدامی برای پست تخصصی اداری امتحان داده و با نمره عالی قبول شده و در پست تخصصی وفنی در حال خدمت هستم حال اینکه کنار دست خودم نیروی صفر کیلومتر که هیچ تخصصی در زمینه کاری مربوطه نداره و زحمت آموزشش هم بر عهده من هست با بی عدالتی و شامل نشدن رتبه‌بندی بندی مسخره شما برای نیرو‌های اداری حقوقم کم تر از ایشون است،آیا با این نگاه کورکورانه شما انگیزه ای برای نیروهای متخصص می ماند؟ گوش اگر گوش مخملی شما باشد البته آنچه که به جایی نرسد فریاد است...

  • ناشناس

    پول خوب؟؟!! بعد از این افزایش کل حقوق معبمان به چند میلیون رسیده؟ وضعیت تورم کشور کجاست؟ میزان تناسب این افزایش حقوق و تورم رو چطور ارزیابی می‌کنید؟! همه دولتها به معلمان و معیشتشون بدهکارند نه دولت سیزدهم و نه بقیه حق معلم رو نتوانستند منصفانه پرداخت کنند.

  • ناشناس

    بنده اکثرا مدارکی که برا رتبه بندی بود نتونسته بودم بار گذاری کنم ولی مرحله اعتراض تونستم بارگذاری کنم یعنی چه اعتراضات وارد نبود

  • شهریار

    با حلوا حلوا دهان شیرین نمی شود از کدام شأن داری صحبت می کنی ما که جوانی خود را در آموزش و پرورش هدر دادیم و الآن از اینکه معلم بودیم پشیمان هستیم امروزه همه چی شده پول کهدر این ارگان وجود ندارد پس شانی هم وجود ندارد وقتی که آژانس دانش آموز خودم شدم و از دهم برج باید از بقالی همسایه نسیه ببرم دیگر شأن معنی ندارد شما نمی تواند بچه های تربیت معلم را سیر کنید از خانه مواد غذایی با خود می برند از کدام تغییر صحبت می کنید

  • ناشناس

    اینجور که من دریافتم هدفشون اینه که اکثر سنوات بالا را با رتبهٔ پایین بازنشسته کنن و به بعضی معلمان جدید مثل فارغ‌التحصيلان دانشگاه فرهنگیان اجازه بدن در سال‌های آینده رتبهٔ ۴ و ۵ بگیرن اینکه بیان شده رتبهٔ فردی کم نمی‌شود از عجایب است در صد کمی با رتبهٔ ۴ برای کسب رتبهٔ ۵ اعتراض کردن و اکثر افراد با سابقهٔ بالا یا فاقد رتبه هستند که به صورت موقت کارگزینی حکم رتبهٔ ۲ زده شده که با قطعی شدن یا همان فاقد رتبه باقی می‌مانند و پول‌هایی هم که پیش از این گرفته‌اند از حقوقش کسر می‌کنند یا در همان رتبهٔ قبل از اعتراض باقی خواهند ماند یک چاهی حفر شده که بعضی در عمق چاه هستن و بعضی به دیواره‌های چاه چسبیده‌اند شاید در آینده به سراغ کسانی‌که رتبهٔ ۵ گرفته‌اند بروند و دوباره در مسیر ممیزی قرار بگیرن این قافله تا به حشر لنگ است

  • ناشناس

    ظاهرا کامنت‌ها آن‌قدر زیاده که فقط تا ساعت ۱۶:۰۱ بیش‌تر دبده نمیشه

  • علی

    چون می‌خوان رتبه‌بندی رو با همین بودجه فعلی جمع و جورش کنن میگن اعتراضات وارد نبوده . خدا لعنت کند دروغگویان را .

  • ناشناس

    آقا رضا لطفا حرف اضافه نزن دولت قبلی تا مرحله واریز اضافه حقوق رتبه بندی رفت حتی سند هم زد اما رئیس برنامه بودجه کچل دولت ضد مردمی شما لغوش کرد. بعدش شما چقدر سابقه مدیریتی کلان در آموزش و پرورش داری که اینهمه دور ورداشتی

  • بریدیم ازناعدالتی

    توهم جزشعارودروغ بیشترنیستی

  • علی

    آقای وزیر کاری نکن حرفهایی نزن که این همه حرف بارت کنن اگه ایمان داری ایمانترا قاضی کن من باز نشسته چیزی از رتبه بندی روی حکمم هست ؟ نه پس چرا با وجود اینکه ما فرهنگیان درمضیقه هستیم شما کبکت خروس می خونه راستی رفتی حج از قبل ثبت نام داشتی یا بیت المال وبدون نوبت همینه دیگه شما خودتون دررفاهید توهم میگیردتون معلمی بوی تعفن می‌دهد چرا؟به خاطردروغگویی وزیرانش من پیش بینی میکنم آموزش و پرورش به گونه‌ای منفجر شود که بوی تعفنش همه را خفه کند شعار دادن هیچ دردی را درمان نمی کند تربیت معلم جز گرسنگی وخوردن حق این دردام افتاده ها چی داره که شما روی آن مانورمیدی

  • ناشناس

    از اظهار نظر عزیزان معلومه که همه دردمند هستند، اما اون آقایی که گفته بویی از فرهنگ و ادب نبردید بداند ما امثال شماها را همسو با موضوعات کتاب تربیت کردیم اما بعدش شستشوی مغزی شدید وحالا لگد میندازید، انقلاب و اسلامی که رضا گفتن اموی هست نه اهل بیتی، چون در امویان هم قوم گرایی رواج داشت ونقد ممنوع بود. 45 سال از انقلاب گذشته هنوز آرزوی اول انقلاب در دلمون هست، ما تنها ملتی هستیم که هرچه جلوتر می‌رویم دوست داریم به قبل برگردیم.

  • بی نام

    قبر پدر آدم دروغگو

  • اسد

    اخه این چه تیتری است زدی کدام پول خوب پول خوب مال کارکنان دادگستری بانک ها وزارت اقتصاد ودارایی وزارت نفت پرستارها پزشکان کارکنان صدا وسیما و....مال اینا است نه معلم جماعت اگر شعور داشتی همچننین تیتری نمی زدی شاید هم معلم ها را مسخره می کنی. وزیر هم اگر گفته اشتباه کرده چون واقعا پولی به معلم ها نمی دند فقط تبلیغات است. بیجاره معلم ها دیوارشان از همه کوتاه تر است.

  • علی کرمانی

    ایقدر، دولت قبل نزن دولت روحانی اگر رتبه بندی رو اجرا نکرد ولی حقوق یک معلم تا اخر ناه کفاف زندگیش میداد تورم ایقدر سر سام اور نبود که مثلا با این افزایش رتبه بندی حقوقمان به پنح روز هم نمیرسد تو وزیر و کل دولت دروغگو و بیسواد منلکت رو به گند کشیدید

  • علی کرمانی

    تشکر از تبتر کوتاه که نظرات مردم را بدون سانسور گذاشته دمت گرم ایول داری

  • ناشناس

    خدایی درحال حاضربه این معلمان ناکارامدکشوربایدشلاق زدنه افزایش حقوق دادیه مشت بیسواددارن بچه های مارااموزش میدن اموزش که چه عرض کنم ساعت خودشون وفقط پرمیکنن همین حقوق هم حروم بیشترشون باشه چون درقبالش کارنمیکنن تابستونها پنجشتبه وجمعه وتعطیلات نوروزمیخوادبگی نصف سال حقوق بیکاری وبی عاریشون میگیرن اندک معلمی هست که درحال حاضر خدایی تدریس کنه

  • ناشناس

    حیف این پول به معلم هادادند.چون اکثر شان ازنظام ودین وحتی سواد فاصله گرفته اند

  • ناشناس

    وزیر دروغگو بیسواد اشغال بهتره ازدهنتون دروغ اشغال بیرون نریزه به سمت فرهنگیان و این قشر فرهیخته رو عصبانی نکنید تا آتش اندر نیستان تهی مغزتان نیفتد

  • معلم

    خجالت آوره...وزیر درپیت...گند زدین به آموزش و پرورش ایران

  • هههه

    ای وزیر عوضی چرا نمی فهمی مردم از دین وقرآن وپیر پیغمبر رانده شدند سیر شدن چرا بخاطر وجود افراد بیسوادی مثل تو. چرا همه جا رو میخاین به حوزه علمیه تبدیل کنید. جمع کنید این بساط رو.

  • حسین

    وزیر که حرفش را بلد نباشه بزنه چطور میخواد این وزارتخانه عریض و طویل را اداره کنه،حق معلمان سالهاست خورده میشه،نه حق مسکن،نه حق آب و ذهاب،نه ماموریت،نه اضافه کاری،نه حق خواروبار،نه پاداش آنچنانی و هزاران امتیاز دیگه که کارمندان دیگه میگیرن و معلمان بی بهره اند.

  • حسن

    کدام رتبه بی شعور مگر می دانی چه خبر ه ،سایر کارکنان دولت هر ماه اضافه کاری و رفاهیات و ماموریت دارند و حقوقشان هم از معلمان بیشتر است برو بررسی کن .

  • مهیار

    آره واقعا پول خوبی بود ..باهاش چند تا ویلا و چند ماشین مدل بالا گرفتیم ...اللهم العنکم جمیعا

  • ناشناس

    خاکتان بر فهم وشعور وبعد بر دهان هرزه گویتان ومحاص کلام آبروی فرهنگ با این رتبه دغل بندی رفت

  • حمیدب

    تف برشرفت باتیتر زدنت

    تکرارررر نشششششششه که بدترش میخوری
    عوامل تورم و شایعه شمایید
    ضد انقلاب شمایید
    باعث همه چیزید

  • بهروزی

    طوری میگن پول خوبی به جیب فرهنگی میره انگار چند صد میلیون به جیب معلم میره تو این حقه بندی برای 18ماه 6میلیون بجیب معلم رفته این پول خوبیه ؟ التماس تفکر
    با این گرانی شش میلیون پول جیبی دانش آموزان هست دکتر
    ضمنا تو ثدا سیما داد میزنن پول معوقات معلم را دادیم دروغی بیش نیست هزینه ازدواج هزینه فوت از سال ۹۳ مونده یکی منم
    دستمزد تدریس در تابستان در کلاسهای تابستانی پارسال مونده .
    اینا رو من اطلاع دارم امکان داره بدهی دیگری هم به معلم داشته باشند من خبر ندارم انشالله قبل از آهن قراضه شدن حقمان که قبلا طلا بود حالا مس تسویه کنند

  • حمیدرضا

    آخه این چه سرتیتر ی هست که زدید، واقعا شرم آوره
    پولی که 10 سال پیش باید می‌دادند، ندادند، الان میگن پول خوبی به معلما دادن، واقعا به خجالت یه سور زدید.
    با چندرغاز حقوق بخور و نمیر میگید پول خوب!!!!

  • مسعود

    دروغ که حناق نیست گلوتو بگیره. به خدا ازاین رتبه بندی تا حالا هیچی به ما نرسبده. من مهر ۱۴۰۱بازنشسته شدم وتا حالا فقط شعار ووعده الکی شنیدیم. هیج کدوم ازحرفهای مسئولین راست نیست. این رئیس جمهور وبااین وزیراش دیگه گند زد به همه چیز. اینقدر ریده به مملکت که نمیشه با هیچ آبی شست.

  • سید

    همش از اضافه شدن حقوق معلم مگویید، شما رابه خدا وانبیا وائمه اگرقبول دارید برید حقوق ما، رابا دیگر ادارات مقایسه کنید، بعد هم، این تیتر حقوق اضافه شدن دوماه هست، ان هم بایک متن درتمام، روزنامه وماهنامه وسالنامه وشبنامه و. ... دیگر چیزها بارنگ ولعاب ت کرارمیشود، نکنید، مارارنج ندهید، توهین نکنید، به ما میخندند بعدکدام بی مغز میگه معلم کار نمیکند،، اگرهم باشند اینگونه افراد ازهم پالکی ها وافراد خودتان هستند، که هیچ چیز را قبول ندارند، خدالعنت کند، ونابود کند کسانی را که حق وحقوق مارا پایمال کردند، ومعلم را خوار وخفیف کردند، خدا انشالله خوار وخفیف ککند اینهارا ونسل اینهارا، امیــــــــــــــــــــــــــــــن

  • بازنشسته1400

    دیگه شرف برامون نگذاشتند.خدایا مرگ من را برسان....

  • علی

    سلام نوری چه عیبی داشت ؟ آخه بیسواد شما همه سر ته یه کرباسیدآخه وقتی عرضه گرفتن معوقات معلمان را نداری چه تو چه نوری چه مترسک....

  • مسعود

    با سلام معذرت میخوام چرا مینویسید فرهنگیان؟رتبه بندی فرهنگیان؟بنده سرایدار و خدمتگذار مدرسه هستم و در قسمت اداری یکی از شهرهای استان فارس مشغول انجام وظیفه ام ورتبه بندی شامل نیروهای خدماتی نشده،پس من جزو فرهنگیان به حساب نمی آیم،لطف کنید بنویسید رتبه بندی معلمان سپاس از شما

  • ناشناس

    این وزیر محترم ماهانه از بیت المال چقدر حقوق می گیرد؟
    چرا فیش حقوق او و وامثالش را به فرهنگیان نشان نمی دهد؟
    این سایت چرا حقوق سایر پرسنل ادارات را مثل آموزش و پرورش رسانه ای نمی کند؟

  • خالقی

    جناب وزیر آپ شان معلم به عدالت مسیولینه به همان اندازه ادارات دیگررفاهیات برای فرهنگیان قایل بشین ...تا تونستین به روشهای مختلف از حقوق کسر کردین بیمه سرانه تحت تکفل همسر بودن را حذف کردین همین ماه مرداد هنوز حقوق ندادن ۲میلیون ازم کسر شده ...بیمه سرانه باید برای همه رایگان باشه تو عراق بی سر وسامان بیمه درمان رایگانه ....خاک تو سرتون با مملکت داریتون...هیچ کس وقشری وصنفی ازتون راضی نیست مگه ملاهای بی اصل ونسب که جیبشون را همه جوره پرپول کردین ...

  • ندا

    تمام کامنتها را برای وزیر بی عرضه آپ بفرستین تا کارنامه عملشو ببینه ...الهی ریشه کن بشین از اون بالایی تا پایین ...

  • علی رضا احمدی

    با سلام، آقای وزیر بجای افزایش رتبه ها ،، به فکر رتبه بندی باز نشسته ها باشید

  • فرهنگی

    دیگه دست از سر فرهنگیان برمی‌دارید یانه؟؟! همچین تو بوق و کرنا کردین ..رتبه بندی ! رتبه بندی! پول خوووب!!!؟؟ مگه بالاترین رقمی که از بابت رتبه بندی دادید چند بوده که ارزش اینهمه جنجال رو داره؟

  • بهیه نورانی

    لعنت به وجدانتون هی دروغگو بدجنس

  • فرهنگی

    رضا مراد صحرایی کثافت خودت می گی حقوق معلم کم است . پس اگه یه جو شرف ، غیرت داشتی استعفا می دادی و می رفتی . ولی از بس بی شرف هستی و مشکل حقوق معلما رو می دونی ولی هنوز جا خشک کردین .

  • علی

    فقط شعار و تعریف و تمجید از دولت فعلی
    آقای وزیر رتبه بندی که می فرمایید یک مبلغ ناچیزی به حقوق معلمان افزوده شد اما در مقابل تورم 100درصدی که در این دولت ایجاد شد عملا هیچ بود ای کاش نه رتبه بندی اجرا می شد نه این تورم 100درصدی

  • سمیرا

    متاسفم برای کسانی که می گویند معلمها همین حقوق هم که می گیرند زیاده چون تعطیلیه بیشتری دارند آیا این تعطیلات رو ماتعیین کردیم وبه خاطر ماهست یا برای استراحت دانش آموزان؟ کسی که درمملکت خودش داره کار می کنه وشغل شرافتمندانه ای داره حقش است که حداقل ازرفاه نسبی برخوردارباشد ملتی هستیم که هیچ حقی برای خودمون قائل نیستیم بعد توقع داریم دست اندرکاران امور حقی برای ما قائل باشند

  • ناشناس

    آقای وزیر ای ‌اش وقت می‌گذاشتند و این اعتراضات ‌که بدنبال این مقاله با این تیتر سراسر دروغ بوده،می خواندید و فقط در دایره فکر کوچک، خود واطرافیانتون رو راضی نمی‌کردید!..

    بندها و نحوه اجرایی رتبه بندی ،انگیزه را در بسیاری از معلمان که اتفاقا" پر کار بودند و " سرمایه اصلی" آموزش وپرورش،ازبین برد.

    برای از بین رفتن ایرانمان،با وجود مسئولین نالایق ،نیاز به هیچ دشمن خارجی نداریم.

  • سیمین

    خسته نشدی از بس که بلف زدی و دروغ گفتی بسسه دیگه دست بردارید راحت بزارید ملت رو رتبه بندی کجابوده

  • ناشناس

    مشکل از پایه هست وقتی آدم پیدا نمیشه برای هر ارگان نتیجش این میشه که کارتون همیشه توجیح و حرف نادرست باشه .فقط بلدید حرف بزنید و فکر می کنید با این حرف ها بزرگ میشید .در حالی که، کاری نکردید که رضایتی در پیش داشته باشه .

  • علی

    وقتی درآمد سرایدار مدرسه از سیب زمینی فروشی به دانش‌آموزان بیشتر از درآمد یک معلمه تو هم هی از رتبه بندی دم بزن...

  • هوادار اموزگاران‌

    هر کشور هرچقدر پیشرفت کند و سرآمد باشد نتیجه برنامه ریزی مناسب و اساسی برای قشر اموزگاران‌و استادش می باشد نمونه چین آلمان فرانسه سویس و کشورهای اسکاندیناوی

  • غلامرضا احمدی

    انتخاب تیتر یه کار تخصصیه
    این تیتر بسیار احمقانه انتخاب شده.ضمنا مطالبی که از صحبتهای وزیر نوشتید چنین ادعایی نکرده.با اینکه اصلا در حد وزیر آموزش و پرورش نیست.

  • کیامرز درویشی

    خدا پدر دولت قبل رابیامورزد حفوقی که می داد تا ۲۰هرماه دوام داشت خدالعنت تون کنه حقوق شما تا ۵ ماه هم دوام نداره یعنی بی تدبیری خجالت بکشید از پسکه سنگ انقلاب به سینه میزنی

  • محمد

    واقعا شرم اوره . معلم تو بدبختی و گرونی داره دست و پا میزنه اونوقت شما تو روز روشن دروغ می بافی . خجالت بکش

  • کرم

    شرم کن

  • ناشناس

    سلام، همه حرف هایش دروغ است، آقای وزیر خودت زیردست معلمان ، تعلیم دیدی،اما تربیت صفر، چون کلید تمام گناهان دروغ است.ازطلا بودن پشیمان گشته ایم،مرحمت فرموده ما را مِس کنید. همان فوق العاده شغل ما را مانند سایرکارمندان بدهید ،رتبه بندی پیش کش خودتان. هررتبه ۶۰۰ هزار تومان است،اگر به همه رتبه کامل بدهید می شود سه میلیون .نخواستیم،کشور درحال رکودوتورم هزار درصدی است ،شما دربند تمان رتبه بندی.

  • سید وصال

    اگه تونستی بعد یکسال رتبه بندی بازنشستگان درست کنی برو بزار باد بیاد دلقک

  • ناشناس

    آموزش و پرورش کلا وزرای بسیار ضعیفی بعد انقلاب داشته جز نجفی که آن را تا حدودی متحول کرد

  • ناشناس

    صحرایی از نوری خیلی ضعیفتر است

  • مهرگان

    لعنت به همتون دروغ گوهای دزد
    برید بمیرید

  • ذبیح اله محمودی

    جناب وزیربازنشسته 1مهر 1401 هستم لطف کنید پاداش پایان کار ما را پرداخت نمایید که هرروز ارزشش را ازدست میده...بااین تورم وگرانی داریم له میشیم.

  • ناشناس

    آقای صحرایی دلم برای خودم که یک معلم هستم می سوزه چرا بعداز ۳۰ سال کار و بدبختی و زحمت حالا برای اینکه یک مقدار به ارزش و در آمدمان می خواهد اضافه شود هزار جور حرف می زنید اگر به اعتراضات رسیدگی نشود و حق یک معلم را ندهید بخدا پست تر از همه ی وزرای آموزش و پرورش هستید و بدبختی دامان شما را هم می گیرد

  • ناشناس

    وزیر هم دروغ هایش را شروع کرد
    بی سواد
    اگه مملکت شیر تو شیر نبود تو وزیر نمی شدی
    هنوز معنی دربی را نمیدونی

  • بت

    آخه اینقدر نگو فرهنگی فرهنگی بگو معلم..

  • علی

    بنده حاضرم به عنوان معلم بازنشسته در مهر ۱۴۰۱ تمام حکم حقوقی زمان شاغلی و بازنشستگی خودم را در اختیار شما قرار بدهم که دیگر این اخبار دروغ را هر روزه تکرار نکنید

  • تمام

    نوبت دروغ گفتن تو رسیده بس کنید لعنت به شما

  • بازنشسته فرهنگی

    سلام پس تکلیف بازنشسته های مهر۱۴۰۰چی شد؟ایناهم یکروزی معلم بودن سی سال زحمت کشیدن سزاواراست که به چشم نیان اون ازپاداششون اینم ازاعمال رتبه بندی خدارو خوش نمیاد

  • ناکا

    متاسفم بااین طرح رتبه بندی؟؟؟؟چند ساله توبوق وکرنا کردین آخرشم افتضاح

  • ناکا

    خداروشکر دارم بازنشست میشم واز دست بی سواد مفت خور ی مثل تو راحت میشم ،بیشرف تو کدوم بند اداره ی کلاس ۴۲ نفره اومده، تازه از اداره اومدن بازدید گفتن ۱۰ نفر دیگه این کلاس جا داره ،بیچاره بچه هایی که شما وزیرش هستی

  • ناشناس

    جناب آقای وزیر وعده های شما هم مثل وعده های کاندیدای مجلس در زمان تبلیغاته اصلا دست ما معلمان نمک نداره شعور و تربیت و علم و ایمان و انقلابی بودن و روش زندگی اسلامی و همه احکام را ما یادتون میدم آنوقت تا پست های وزارت و مجلس و ... نصیبتون‌میشه دسته تبری می‌شید که به ریشه درخت معلمان بزنید و گذشته خود را هم فراموش میکنید .

  • معععلمم

    سی سال تمام به بچه ها درس اخلاق و تربیت دادم.
    ولی از این به بعد خودم بی ادب شدم.
    سگ تو روح اموات وزیر و نماینده و پدر پدر سرشون.

  • هموطن

    وزارت آموزش وپرورش بدادمربیان پیش دبستانی بامدرک لیسانس به بالا باسابقه چندسال تجربه برسید چرا آنها رافراموش کردیدنقش آنها حتی ازنهضت سوادآموزی هابیشتراست ولی مظلوم واقع شده اند

  • کریم

    وزیری که هیچی بارش نیست. حقوق یک فرهنگی در این شرایط سخت و گرانی دو هفته بیشتر دوام نمی آورد. بماند مابقی هزینه های زندگی ، این بی عدالتی کی باید حل شود

  • ناشناس

    ای خداعقلی به شما بده با این تیتر زدنتان ولعنت این وزیر کاسه لیس کند با این حرف زدنش.

  • بهمن

    سلام
    بابا خجالت بکشید با این حقه بندی خودتان

  • .

    من واقعا موندم به این نظرات کی داره منفی میده ولی هر کی هست مطمعنا فرزند پدرش نیست یه جیره خور حروم لقمه است

  • ناشناس

    خدایا مگه بچه های بی گناه چه خطایی کر دن که گرفتار این به ظاهر وزیر شدن

  • فرهنگی

    صندلی وزرات به چند خریدی که راحت میتونی دروغ بگی کاش یه ذره وجدان بیدار داشتید لااقل اگه کاری نمیکنید انقد با دروغ با روح و روان فرهنگیان زحمتکش بازی نکنید

  • ناشناس

    🤮🤮🤮😠😠😠

  • asad

    پول خوب نویسنده این متن کله پوکی است که عقل ندارد پول خوب مال کارکنان صدا وسیما دادگستری بانک وزارت اقتصاد داریی نفت است نه مال معلما معلمان هیج مزلیا ورفاهیاتی ندلرد هیچ می فهمی بی شرف فهمیدی برو فیش حقوق ها را نگاه کن بعد مطلب بنویس

  • رویاحکیمی

    باسلام آقای وزیرفکری به حال بازنشسته های سال ۱۴۰۰
    بکنید مابه خاطررتبه بندی دوسال بیشتر ماندیم چون گفتن رتبه بندی از۳۱شهریور۱۴۰۰ اعمال میشه ولی تاکنون
    اصلابه ما ۱۴۰۰چیزی ندادند که نداند انگاراصلااین سال کسی بازنشسته نشده،چقد بی قانونی تاکی چرابه بخشنامه ها و دستورعمل های خودشون عمل نمیکنن
    مااگه اطلاع داشتیم ۳ سال دیگه کار میکردیم.چقداختلاف حقوق بین ما و شاغلین زیاد شده
    بنده با۳۲ سال سابقه مدرک ارشد میگیرم ۱۰ تومان
    شاغل میگیره ۲۳ تومن کجای این عدالته اینقدر تبعیض
    وای خدا چرا چرا! همه انگارخوابن .بیدارشوید.

  • asad

    پول خوب‌!!!!!از بس ناراحتم نمی دونم چه بنویسیم تا کمی آرام بگیرم مردک پول خوب مال کارمندان وزارت نفت ،قوه قضائیه کارکنان مجلس خود نماینده ها وازارت اقتصاد ودارایی کارکنلن صدا وسیما که علاوه بر حقوق پاداش اضافه کاری ورفاهیات خدا شاهده یک ریال رفاهیات واضافه کاری نداریم این سال هم که هرزوز جراید وروزنامه ها هر روز از افزایش حقوق معلما حرف می زنتد ولی هیچ زمان من ندیدم از حقوق کارکنان ادارت دیگر را هم حرفی زده باشند ودردم زمانی بیشتر میشود که این افزایش وبقول این بنده خدا پول خوب هیچی دز کار نیست واقعا بی شعور زیاده.

  • عغ

    آخه چرا چرتو پرت میگی اردنگ هر الاغی میاد وزیر میشه هنوز بعنوان یک معلم بعد از بیست سال خدمت مستاجرم

  • عغ

    شما شش ماه رتبه بندی را که ندادین

  • ناشناس

    اقای صحرایی لابد نمیدانی چرا وزیر قبلی در شرف استیضاح بود انشا الله شما هم با این دروغ هایی ک میگی برکناربشی کدام پول پرداخت کردی.من یکسال بازنشست شدم کو پول

  • رحمتعلی مرادیانی

    سلام چه زمانی. کارنامه رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ کی اعلام میشود

  • علیرضا

    وزیری که از زمان تصدی این پست فقط داره زر میزنه و شعار میده . بارتبه بندی میخ آخربی اعتباری و آبروریزی فرهنگیان را کوبیدید والان سرمست این پیروزی هستید که بعد ده سال آنرا اجرا کردید .؟! نه برنامه ای برای آینده دارید ونه برای امروز .

  • حسن

    این تیتر بی احترامی به معلمان است. لذا گور پدر پول خوبتان و گور پدر تیتر نویس

  • علی دوستی

    سلام
    به نظر شما اگر در پیشرفته ترین مدرسه با بهترین اساتید ومعلمان ومدیران، نیروی خدمات با حقوق کم که حتی اداره کاری هم نیست، با میل و رغبت کار نکند آن هم با کمبود نیرو، چه بر سر آینده کودکانتان خواهد آمد؟
    یک مدرسه و یک خدمتگذار و خانه تکانی هر روزه مدرسه و کارهای بی ربطی که به خدمتگذار محول شده آن هم با کمال پر رویی و وقاهت تمام، خدا لعنت کند تمام کسانی را که بابا های مدارس را درک و حمایت نمیکنند

  • علی دوستی

    آخه 7یا8میلیون حقوقی که بجای دو نفر خدمات ویک معاون مدرسه و بجای مسؤل خرید و مسؤل امور اداری کار کردن چقدر هم زیاده، وقاهت هم حدی داره، یا خودتون خرید یا ما را خر فرض کردید

  • علی دوستی

    من 8ساله توی مدرسه کار میکنم خدمات هستم، اصلا بوفه نداشتم، حالا یه معلم اومده میگه درآمد بوفه بیشتر از حقوشه
    آخه یکی نیست بگه تو طرف کی هستی، اومدی سنگ بندازی، آتیش به پا کنی، تفرقه بندازی، ما با این حجم کار دیگه وقت فروشندگی داریم؟
    تازه اونایی هم که میفروشن سودش را مدیران محترم میگیرن
    دارم میگم هر کسی تو مدرسه بوفه راه بندازه نامرده، چون، کار بی جیره و مواجیبه، ما را هم بدنام میکنه
    آقای خوماتی هر چی مدیر اصرار کرد قبول نکن، بگو وقت ندارم، والسلام

  • ناشناس

    بازدن این تیتر میخوان معلمارو تحریک کنن و مشتری بیشتری پیداکنن.اگه تونستی کامنت رو بزار

  • شمس

    سلام وقت به خیر
    خدا رو شکر میکنم که بازنشسته شدم و نباید بگویم این بنده خدا وزیر ماست

  • ناشناس

    دولت سیزدهم گند زد ایران ،تورم دویست درصدی اقلام چه غلطی کرده این دولت که هی می گویید دولت های قبل نتوانستن ،ما درست کردیم ،کجا درست کردی ،با حرف بله درست شده اما عملی نیست،دولت روحانی حقوق سه و نیم م ت را به فرهنگیان داد ،اما شما حرف زدید ،یعنی ور زدید دانم پخش نمیشه ،اما بسیار بیسوادی ،وزیر خان با رییس شش کلاسه طالبان بردی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر