هشدار نسبتا محترمانه وزیر به فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر حفظ هویت ملی گفت: اگر هویت خود را حفظ نکنیم دشمنان برایمان الگوسازی می کنند و الگوی مورد تایید خودشان را به خورد ما می دهند.

رضا مراد صحرایی در دومین یادواره ملی لشکر آسمانی که امشب با حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز دختر سراسر کشور در تالار قدس رضوی برگزار شد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به گفته رهبری واجب است.

وی با بیان اینکه نماد، جزء لاینکف فرهنگ ها است، گفت: شهدا نماد و الگوهای ملی ما هستند و باید همیشه یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و هویت خود را حفظ کنیم در غیر این صورت، دشمنان برای ما الگوسازی می کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از فرهنگ ها در کشورهای غربی اصلا نماد نیست و به آن نماد جان می دهند و بسیاری از جوانان، خود را با آن نماد تربیت می کنند.

صحرایی با اشاره به ورود فرهنگ غرب به کشور، مدل خاص لباس ، رفتار و حتی عروسک ها واسباب بازی ها را نمونه ای از جنگ فرهنگی دشمن برشمرد.

وی متذکر شد: کشور های غربی با نمادسازی در حال کار کردن بر روی فکر و ذهن نوجوانان و جوانان خود هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باعث تاسف است که فکر کنیم در الگوسازی برای جوانان مان خوب کار کرده ایم. امروز بسیاری از رفتارهای فرزندان ما بر گرفته از الگوی غرب است.

صحرایی با تاکید بر حفظ الگوهای ملی و دینی در کشور ، اظهار کرد: اگر الگوی های خودمان را برجسته نکنیم ، دشمنان الگوهای خودشان را برای ما برجسته می کنند و برای ما الگو می سازند.

وی با بیان اینکه ما در دوره خرد، عقلانیت و آرمانخواهی زندگی می کنیم، تصریح کرد: دشمن نیز با الگوهای ساختگی آرمانی ، افکار جوانان ما را هدف قرار داده است که اگر کاری نکنیم با همان الگوهای ساختگی از بین خواهیم رفت اما اگر الگوهای ملی و دینی خوددمان را برجسته کنیم در این مسیر موفق خواهیم بود.

صحرایی افزود: شهدا از بهترین افراد جامعه بودند و باید الگوی جوانان جامعه قرار گیرند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید به‌گونه‌ای تلاش کنیم که مدیون شهدا نباشیم. اگر امروز نظام جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های دنیا است این نتیجه خون شهدا است که باید قدردان جان‌فشانی‌های آنان بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    هر چی وریر لاکچری بریز بپاش وو قدر و گنده و ..میکنند وزیر نفت و اقتصاد
    نه چپی گردن می انداز ،نه حج میرود ،نه دیدار مراجع میرود
    فقط کازش رسیدگی به نیروهای لاکچری درون وزارت خودش هست که به موقع مطالبات انها پرداخت شود
    هر چی وزیر پاستوریره و بی فهم و بی عرضه میکند وزیر اموزش پرورش ،که تا چند صباحی با چپی و دیدارربا مراجع میتوانند دوام بیاور
    مراجع نباید افراد غیر متخصص با تقوا را دیدار کنند
    که بیر عرضه گی درون وزارت را بخواهند با دیدار مراجع بپوشانند دبدون رسیدگی به مطاابات درون وزارت خانه
    تخصص از تقوا بالاتر هست
    هر چی
    یک نبروی کم سابقه لبسانس مترو دارد ۲۵مبلیون حقوق میگیرد جناب وزیر بدون رتبه بندی

    راست گفتی که معلمان خیلی تو فضای محازی هستند چون دوازده ماا سال تو اسنپ هستند خواهشن اونها را تامین مالی کن از اسنپ بزنن بیرون

  • محمد

    وزیر بی کفایت دلقک بی درایت چرا بجای پرداخت مطالبات به حق معلمان خزعبلات میگوئی؟
    ما تاکی بایداراجیف امثال توراتحمل کنیم؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر