شهیدی که بهانه سفر فرهنگیان به مشهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشهد به عنوان میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور جام شهید ابراهیم هادی در سه رشته ورزشی مردان انتخاب شده است.

سیدامیر شوشتری،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مشهد به عنوان میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور جام "شهید ابراهیم هادی" در سه رشته ورزشی تنیس روی میز، بسکتبال و بدمینتون با شعار "معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین و مدرسه بانشاط" از ۱۸ تیرماه به مدت حدود ۱۰ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات تیس روی میز با حضور ۳۲ تیم، بسکتبال با حضور ۲۷ تیم و بدمینتون با حضور ۲۸ تیم و ۴۶۳ بازیکن و ۱۵۰ داور و عامل اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مسابقات والیبال مردان به میزبانی آذربایجان غربی، فوتسال زیر ۴۰ سال به میزبانی کرمان، فوتسال بالای ۴۰ سال به میزبانی اصفهان، والیبال و بسکتبال بانوان به میزبانی فارس و بدمینتون و تنیس روی میز بانوان به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

شوشتری افزود: در سه بخش برنامه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی و در چهار هزار و ۹۶۵ پایگاه استان پارسال ۲۸۰ هزار نفر و امسال تاکنون ۴۴۰ هزار دانش آموز ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی ما این است که این رقم دست کم به ۱۰ هزار نفر برسد.

 

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر