خوش به حال این فرهنگیان شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان برای حل مشکلات معلمان تسهیل شود.

خوش به حال این فرهنگیان شد

محمد خلیل عسکری در خصوص این خبر بیان کرد: از هم اکنون برای نیروی انسانی در استان برنامه‌ریزی شود تا اول مهرماه هیچ‌کلاس بدون معلم وجود نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: تا جایی که امکان دارد فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان تسهیل شود تا مشکلات معلمان حل شود.

عسکری خاطرنشان کرد: موضوع نیاز مناطق استان به فضاهای آموزشی و اولویت بندی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان طرح و بررسی و تصویب شود.

وی متذکر شد: در انتصاب مدیران جدید بر اساس شیوه نامه‌ای که تدوین شده است عمل شود و از ظرفیت جوانان برای تصدی مدیریت مدارس استفاده شود.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    چطوری خوش به حال معلمان شد؟ که معلم از گرسنگی تو این تورم شدید ازبین می‌ره. نه وامی میدن و نه زمینی و نه رفاهیاتی.هیچی جز دو سه اومد حقوق که باهاش هیچی نمیشه کرد.بدجور گرفتاری شده نه خوش به حالی . روزگار معلم گریه داره .نه مسکن و نه زمین و نه ماشین .هیچی .هیچی

  • نادر

    این وزیر هنوز یکماه سر کار آمده بعداز چهل ودو سال یک وزیر از منطقه محروم وزیر شده همه اعتراض کردند اما وزرای قبلی چه گلی برسر دبیران وآموزگاران گذاشته اندکه این نگذاشته..

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر