مطالبات این فرهنگیان به زودی رفع می شود

«مظفر» گفت: هر ماه با حضور در یکی از استان‌های کشور ضمن دیدار با فرهنگیان ایثارگر مشکلات آنها را احصا می‌کنیم و برای حل این مشکلات پیگیری‌های لازم در سطح استانی و ملی انجام می‌شود.

مطالبات این فرهنگیان به زودی رفع می شود

«زهرا مظفر» مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران امروز در جمع ایثارگران فرهنگی در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بخشنامه‌های متعددی از سوی ریاست جمهوری با رویکرد ترویج، تکریم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به همه دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی افزود: هر ماه با حضور در یکی از استان‌های کشور ضمن دیدار با فرهنگیان ایثارگر مشکلات آنها را احصا می‌کنیم و برای حل این مشکلات پیگیری‌های لازم در سطح استانی و ملی انجام می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران تصریح کرد: در این سفر‌های استانی بعد از شناسایی مشکلات، با مراجع ذی‌ربط مکاتبه‌های لازم انجام می‌شود تا شاهد بازنگری و تثبیت و رفع مشکلات حوزه ایثارگران فرهنگی باشیم.

مظفر بیان داشت: بر اساس طرح سپاس همه دستگاه‌های اجرایی ملزم شده اند که در طول سال به صورت مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار داشته باشند که البته تنها دیدار نیست بلکه شناسایی مشکلات خانواده‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها نیز در دستور کار است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    همسان سازی حقوق بازنشسته کشوری و شاغلین باید اجرا شو د طبق قانون

    اختلاف شدیدی بین معلمان بازنشسته و شاغلین وجود دارد که ناشی از غارت و دزدی است

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر