انتقاد تند نماینده مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان باید موجب تحول در معیشت فرهنگیان شود، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان با هدف بهبود معیشت و رفاه فرهنگیان تاسیس شده این در حالی است که اثرات آن در معیشت فرهنگیان دیده نمی‌شود.

انتقاد تند نماینده مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان

محمد مولوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی کوی بهارستان اهواز بیان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان باید در طول دوران خدمت معلمان عضو به آنها خدمات مختلف ارائه کند و خدمات را به زمان بازنشستگی موکول نکند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان دارای ابهامات متعدد است و فرهنگیان از مسئولان این صندوق انتظار شفافیت دارند.

مولوی با بیان اینکه مهمترین مطالبه فرهنگیان وجود شفافیت در صندوق است، افزود: عملکرد صندوق ذخیره برای فرهنگیان عضو، شفاف نیست و مسئولان این صندوق باید پاسخگوی فرهنگیان باشند.

دشمنان، آموزش و پرورش را هدف حمله و هجمه قرار داده‌اند

وی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش مجلس این موضوع را از وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهد کرد، ادامه داد: افزایش رفاهیات فرهنگیان یکی از برنامه های وزیر آموزش و پرورش است که امید است این وعده، تحقق یابد.

گفتنی است این مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز بنا است در روزهای آینده توسط رئیس سازمان استثنایی کشور افتتاح شود.

جمعیت جامعه فرهنگیان خوزستان ۷۰ هزار نفر است.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر