توصیه فوری مجلس درباره رتبه بندی معلمان

توصیه فوری مجلس درباره رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر ضرورت اصلاح آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان، گفت: آیین نامه اجرایی که تدوین آن به عهده دولت بوده دارای ایراداتی است.

علیرضا منادی سفیدان درباره آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه بندی معلمان، گفت: اخیراً کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، نشستی در تبریز با سرپرست وزارت آموزش و پرورش داشت که مقرر شد طبق اعلام وزیر آموزش و پروش باقی معلمانی که هنوز رتبه دریافت نکرده‌اند، تا پایان اردیبهشت ماه دارای رتبه شوند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است، آیین نامه نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان که مجلس تدوین آن را به عهده دولت گذاشته است، اصلاح شود و سرپرست وزارت آموزش و پرورش باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی یادآور شد: تاکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شده و افزایش حقوق‌هایی برای معلمان عزیز داشتیم ولی ایراداتی نسبت به اعطای رتبه‌ها وجود دارد که این موارد باید مورد تجدید نظر قرار گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: کمیسیون آموزش مجلس نسبت به نحوه رفع ایرادات و اصلاح موارد یاد شده نظارت دارد و اصلاح این موارد را در رأی اعتماد به وزیر ملاک قرار خواهد داد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر