بدون توجه مجلس رتبه بندی معلمان انجام نمی شد

بدون توجه مجلس رتبه بندی معلمان انجام نمی شد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:رفع مشکلات معلمان در اولویت دولت و مجلس است.

عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در جمع مدیران مدارس شهرستان دیلم اظهار داشت: حقیقتاً از این جلسه و شنیدن مطالبی که نمایندگان سه مقطع تحصیلی بیان کردند حس خوبی پیدا کردم که نشان از پویایی آموزش و پرورش در این شهرستان است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: چیزی که می‌تواند موجب رشد و تعالی مادی و معنوی جامعه باشد آموزش و پرورش است و آن کسی که در آموزش و پرورش با زبانش، قلمش و رفتارش نقش ایفا می‌کند معلم است.

بیان داشت: کمبودها در آموزش و پرورش زیاد است ولی مدیران مدارس با همراهی معلمین در صف مقدم این سختی‌ها هستند و آموزش و پرورش را سرپا نگه داشتند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد ضرورت نقش معلمان پرورشی بیان داشت: موضوع نیروهای پرورشی مورد تاکید رهبری است، اگرچه همه معلمین باید نقش پرورشی ایفا کنند اما این نقش باید جدی گرفته شود و مدیران در سطوح مختلف نباید نسبت به این مساله غفلت کنند و تأمین مربیان را دنبال کنند.

جمیری در پاسخ به وضعیت طرح رتبه بندی معلمان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با جدیت این موضوع را دنبال کرد و اگر توجه جدی مجلس نبود این مصوبه به مرحله اجرایی نمی‌رسید، البته در اجرا نواقصی داشته و دارد که تلاش می‌شود برطرف شود.

وی در مورد وضعیت دانشگاه فرهنگیان گفت: این موضوع نیز مورد تاکید رهبری است و در اولویت دولت و مجلس قرار گرفته است.

وی گفت: برنامه دانشگاه فرهنگیان نیز بر بالا بردن ظرفیت هیئت علمی و دانشجو است.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر