رتبه بندی فرهنگیان | فرهنگیان | فرهنگیان بازنشسته | حقوق بازنشستگان

خبر مهم صحرایی برای فرهنگیان / خط و نشان وزیر آموزش و پرورش برای این شرکت ها

طبق گفته وزیر آموزش و پرورش نحوه محاسبه سنوات معلمان تغییر کرد.

حجم ویدیو: ۴.۹۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۴ دانلود ویدیو

کمبود معلم در کشور تبعات جدی و گسترده‌ای دارد. این موضوع باعث شده که بسیاری از مدارس در مناطق مختلف کشور با مشکلاتی مانند کمبود کادر آموزشی، کاهش کیفیت آموزش و پرهیز از تحصیل توسط دانش‌آموزان مواجه شوند. همچنین، کمبود معلم می‌تواند به تعطیلی مدارس و تحت فشار قرار دادن معلمان موجود منجر شود. این موضوع نه تنها برای آینده دانش‌آموزان بلکه برای آینده کشور نیز تاثیرات منفی خواهد داشت. برای حل این مشکل، باید تلاش کرد تا شرایطی برای جذب و حفظ معلمان بهبود یابد و از آن‌ها حمایت کرد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با مجوز رئیس جمهور در سال جدید به خاطر کمبود نیروی انسانی مجدد از نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش استفاده کردیم و خدمات این عزیزان شایسته تقدیر است و به سنوات خدمت آن‌ها امتیاز داده خواهد شد تا در مقابل دیگران تفاوت آن‌ها دیده شود.

وی به آمار ۷۰ درصدی دانش آموزان ابتدایی که شیر رایگان دریافت می‌کنند اشاره کرد، افزود: ۱۲ استان پوشش ۱۰۰ درصدی دارند، ۷ استان تا ۷۰ درصد پوشش می‌دهند، قرارداد ۸ استان این هفته نهایی می‌شود و هیچ کدام از شرکت‌های لبنی به ۴ استان شیر ندادند. اسامی شرکت‌های لبنی که همکاری کم رنگی داشتند به وزیر جهادکشاورزی معرفی خواهد شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر