صندوق ذخیره فرهنگیان | طرح ارزش مالکانه | فرهنگیان

دل فرهنگیان شاد شد / اقدامی ویژه دولت برای جلب رضایت فرهنگیان

منتخب فرهنگیان استان سمنان گفت: بعد از همت و پیگیری منتخبین و مطالبه‌گران معلمان، دکتر نجف‌پورکردی مدیرعامل صندوق نیز با صداقت و جدیت وارد میدان شد و این کار بزرگ به ثمر رسید.

دل فرهنگیان شاد شد / اقدامی ویژه دولت برای جلب رضایت فرهنگیان

صندوق ذخیره فرهنگیان مؤسسه‌ای اقتصادی و خصوصی است که در سال ۱۳۷۴با هدف ارتقاء وضعیت معیشتی فرهنگیان در زمان بازنشستگی، از طریق تشویق و ترغیب ایشان به مشارکت فعال در فعالیت‌های اقتصادی، بازار سرمایه و ایفای نقش پر رنگ در اقتصاد کشور تأسیس شد.

 ابوالقاسم طاهری منتخب فرهنگیان استان سمنان با اشاره به اینکه اجرایی شدن مرحله اول طرح ارزش مالکانه یکی از بهترین خبرها برای فرهنگیان است، گفت: بعد از همت و پیگیری منتخبین و مطالبه‌گران معلمان، دکتر نجف‌پورکردی مدیرعامل صندوق نیز با صداقت و جدیت وارد میدان شد و این کار بزرگ به ثمر رسید.

وی افزود: قطعا اراده متولیان این امر به ویژه اعتماد مدیرعامل به فرهنگیان، نقطه عطفی در تصمیم‌گیری مشارکتی بود و در ادامه کار نیز بهره‌گیری از مشورت منتخبین استان‌ها در رشد صندوق بسیار موثر خواهد بود.

طاهری در مورد تاثیر طرح ارزش مالکانه بر حفظ ماهیت خصوصی صندوق اظهار داشت: یکی از نتایج بزرگ و اساسی اجرایی شدن ارزش مالکانه این است که این طرح باعث هوشیاری اعضا به حقوق خود در صندوق شده و مانع دخالت دولت و مجلس در آینده آن خواهد شد.

وی تصریح کرد: صداقت تیم مدیریتی صندوق که یک نمونه آن را در اجرایی کردن طرح ارزش مالکانه شاهد بودیم، باعث افزایش اعتماد فرهنگیان به صندوق و رغبت افزایش حق عضویت اعضا خواهد شد.

منتخب فرهنگیان استان سمنان تاکید کرد: باید صادقانه بگویم که اجرای طرح ارزش مالکانه، تاثیر روانی مثبتی بر اعتماد فرهنگیان به صندوق را به همراه خواهد داشت و زمینه این اعتماد ایجاد شده است.

طاهری در پایان بیان کرد: برای اجرای بهتر این طرح بهتر است ارزش‌گذاری واقعی و کشف قیمت‌ها با دقت و حساسیت بیشتری صورت پذیرد و مراقبت شود تا باعث ریزش سهام فرهنگیان نشود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • لیلا

    اتفاقا چاپیدن فرهنگیان هست جدیدیدا بانک سرمایه که شخصی هم هست معرفی کردن که یه مقدار هم اونا میچاپند

  • حسن

    لعنت به شما که جز دروغگویی کاری ندارین ,همش وعده سر خرمن میدین

  • اسمعیل دهقان

    دل معلمان را می خواهید خوش حال کنید بسیارخوب ماکه ندیدیم حرف زیاد گفتن ولی عملی در کار نیست

    • خدامراد زنگنه

      باسلام و خدا قوت چنانچه مسولان فعلی ذخیره فرهنگیان بشود آن حق و حقوق سالهای سال ۷۴را از حلقوم ناکسان و از خدا بی خبران را زنده کنند شاید بشود ب این صندوق فعلی امید داشت و الان دلیلی نداره ک بانک سر مبایعه را معرفی بشه ماها باز نشستگان ب بانک‌ صادرات خودمان راضی هستیم و بیخودی ی دفتر دستک دیگری را برای ماها باب نکنید ک این هم بوی دیگری میدهد عنایتی بشود بناها خدمت.بشه ن باز خیانت دیگری ممنون ب پیگیری جدی و حق مطالبات خودمان هستیم ممنونم در راه خدا موفق باشید سپاسگزاریم

  • حسن

    سلام نفس کار خوب است .ولی اعتماد مردم به تصمیمات دولتمردان ودر کل حاکمیت ببسیار
    تقلیل نموده به ویژه فرهنگیان.یک بازنشسته همین الان به فوریت نیاز به نقدینگی دارد.تا بشود .فاصله تورم افسار گسیخته اندکی جبران شود.در نهایت مارا به خیر شما اعتمادی نیست

  • ناشناس

    لطفا رتبه بندی فرهنگیان باز نشسته ۱۴۰۱ رو مشخص کنید ،این سهام که ۱۲۰۰ ارزشش هست بدرد خودتون میخوره دردی از فرهنگبان دوا نمبکنه ،،بقیه پول بازنشستگی رو بریزید ،

  • افشار سلیمانی

    Motshakkeram

  • حمید

    31سال توآ وپ خدمت صادقانه کردم وجزدروغ چیزی نشنیدم.لعنت به همتون

  • اردشیرمحمدی نسب

    فرهنگیان الان نیازمندهستندچراباید فقط درزمان بازنشستگی ازآن استفاده شود

  • ناشناس

    ی جوری گفتن صندوق که فکر کردند ی چیز تازه داره پول میکنه توجیب معلما.

  • رمضانی

    بخدا.بابازنشستگان.فرهنگی.ابروی.ریش.سفید.بازنی.نکنید.حقوق.حق.قانونی.بحق.ماست.از.خدا.بترسید.از.اه.ناله.گرفتاری.سختیهای.سر.راه.فرهنگیان.قرار.دادی.از.بی.توجیها.سرمایه.مملکت.به.فنا.دادن.مابازنشتها.همان.رزمندگانی.هستیم.از.سنگر.اموزش.به.سنگر.رزمندگا.ن.پیوسته.چندین.عملیات.شرکت.کردیم..چه.بگویم.از.نگفتنش.بهتر.خدایا.شاهد.باش.

  • سکینه

    باورش سخت و غیرقابل قبوله

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر