گزارش تیتر کوتاه از گردهمایی بزرگ صنعت ساختمان در رامسر

این شهر به جمع حرفه ای ها در ساخت و ساز اضافه شد

به زودی قرار است رویداد مهم صنعت ساختمان رامسر در سایت نمایشگاهی تازه تاسیس این شهر برگزار شود.

این شهر به جمع حرفه ای ها در ساخت و ساز اضافه شد

رامسر یکی از شهرهای مهم در حوزه گردشگری استان مازندران است که با داشتن مناظر طبیعی زیبا، جاذبه های گردشگری و فضاهای سبز بسیاری، همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفت. علاوه بر این، به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، نیز ظرفیت های صنعتی و ساختمانی بسیار خوبی دارد.

به زودی قرار است رویداد مهم صنعت ساختمان رامسر در سایت نمایشگاهی تازه تاسیس این شهر برگزار شود. محسن خواجه محمدی برگزارکننده اولین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر با اشاره به زمان برگزاری این رویداد به تیتر کوتاه گفت: اولین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر از ۱۲ الی ۱۵ بهمن در محل مرکز همایش ها و نمایشگاه های این استان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شهر رامسر، ظرفیت های ساختمانی شامل اقامتگاه های تفریحی، هتل ها، رستوران ها، شهربازی ها، مساجد و بازارچه های محلی است که موجب رونق صنعت ساختمان در این شهر شده است. با توجه به رونق گردشگری در این شهر و جذب گردشگران از مناطق دیگر، شهر رامسر نیز قابلیت هایی برای گسترش و توسعه ظرفیت های صنعت ساختمانی خود خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت مهرمس همچنین افزود: با توجه به این موارد همواره جای خالی برگزاری یک رویداد نمایشگاهی تخصصی در حوزه صنعت ساختمان در شهر رامسر احساس می شد. از این رو سعی داریم رویداد نخست را تخصصی اما با قدرت برگزار کنیم.

خواجه محمدی افزود: مجموعه های فعال در حوزه مصالح ساختمانی آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های مواد ساختمانی مثل سیمان، آهک، آجر، آجر سفال، بتن، شیروانی و چوب به معرض نمایش خواهند گذاشت. همچنین نمایش دستاوردهای ملی در زمینه سیستم‌های ساختمانی شامل گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های آب و فاضلاب و سیستم‌های برقی نیز از جمله بخش های اصلی این رویداد است.

وی در پایان تصریح کرد: سیستم‌های نورپردازی، تجهیزات ساختمانی، آسانسور، پله‌ها، تاسیسات آب و برق و تاسیسات ایمنی و  تجهیزات دکوراسیون داخلی شامل مصنوعات و تجهیزاتی مانند کف‌پوش، کاغذ دیواری، لوازم روشنایی و تابلو‌های تزئینی از دیگر بخش های این نمایشگاه خواهد بود.

رامسر؛ شهری که قرار است جریان ساز صنعت ساختمان باشد

با توجه به ظرفیت های شهر رامسر، نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت مناسبی برای نمایش گروه های کالایی مختلف خواهد بود. موضوعی که مدیر نمایشگاه رامسر به آن اشاره کرد و به خبرنگار تیتر کوتاه گفت: از جمله  ظرفیت های مهم شهر ما موقعیت جغرافیایی آن است. این شهر در غرب استان مازندران قرار دارد و از یک طرف به منطقه گیلان وصل می‌شود و از سمت دیگر به منطقه تنکابن، عباس آباد و چالوس می رسد. رامسر همچنین از طرف شرق گیلان، به لاهیجان، رودسر و لنگرود وصل می‌شود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان جزو پرمخاطب ترین رویدادهایی است که همواره در استان های مختلف برگزار می شود. سابق بر این رویداد صنعت ساختمان فقط در گیلان و رشت برگزار می‌شد؛ اما حالا این نمایشگاه در مرکز استان مازندران برگزار می‌شود و از این حیث دارای یک ظرفیت خاص است. پیش بینی می کنیم که رویدادی اثرگذار و حرفه ای کلید خواهد خورد.

بهره برداری از ظرفیت نمایشگاه رامسر در بخش های مختلف

علی امینی شاد، شهردار رامسر در خصوص ویژگی های مهم نمایشگاه رامسر برای توسعه تجاری این شهر گفت: وجود یک فضای نمایشگاهی مستقل یکی از نیازهای اصلی این شهرستان به شمار می رفت که خوشبختانه به سرانجام رسید. به واسطه این ظرفیت، ما دوباره موفق خواهیم شد همایش ها و نمایشگاه های متعددی را در این فضا برگزار کنیم.  همچنین، این تأسیسات می‌توانند به توسعه در صنعت نمایشگاهی در استان کمک نیز کنند.

امینی شاد افزود : در سال گذشته یک مسابقه جهانی بدنسازی با شرکت ۱۸ کشور در این شهر برگزار شد و در اسفند امسال نیز رامسر، میزبان مسابقه پرورش اندام جهان خواهد بود که البته تعداد کشورهای شرکت کننده امسال قطعاً افزایش خواهد یافت؛ از همین فضای نمایشگاهی برای این رویداد مهم نیز می‌توان بهره‌ برد. به عبارتی می توان گفت برگزاری این نمایشگاه ها ظرفیت های بالقوه رامسر را به بالفعل تبدیل می کند.

اهداف برگزاری رویداد

بر اساس اعلام ستاد برگزاری این رویداد، برقراری ارتباط بین سازندگان، بهره‌برداران، تجهیز کنندگان، طراحان و مهندسان صنعت ساختمان با یکدیگر و بررسی آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در این حوزه، آشنایی با تکنولوژی‌های جدید و کاربردی، محصولات و خدمات مرتبط با صنایع ساختمانی، شناخت و ارتباط با سایر کسب و کارهای مرتبط در این شاخه و... از جمله اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها