کام معلمان شیرین می شود

کام معلمان شیرین می شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: قرار است تمام معلمان، اعم از بازنشستگان و شاغلین، سهام مالکانه دریافت کنند.

 سید بابک هاشمی نکو اظهار کرد: در دولت سیزدهم کار‌های مهمی انجام شده است به طوری که بار‌ زیادی از دوش آموزش و پرورش برداشته شده که مهمترین آن‌ها بازگشایی مدارس پس از کرونا بود.

او در خصوص سهام مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان که از دغدغه تشکل‌ها بود گفت: قرار است تمام معلمان، اعم از بازنشستگان و شاغلین، سهام مالکانه دریافت کنند؛ این موضوع کار عظیمی است که متناسب با میزان سهامی که هر یک از اعضا دارند، باید انجام شود. به رغم تمام مقاومت ها، این کار با دستور وزیر آغاز شد، تمام شرکت‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان، در بورس عرضه خواهد شد و سهام آن به طور رایگان به معلمان عضو داده خواهد شد.

 مشاور وزیر آموزش و پرورش اذعان داشت: در مدت استقرار دولت سیزدهم طرح شهید سلیمانی، در حوزه ورزش و فعالیت‌هایی که به نفع دانش آموزان است پروژه‌های بسیار مهم و زیادی انجام شده است.

وی یکی از مشکلات کنونی برخی تشکل‌ها را عدم تربیت نیروی انسانی آموزش و پرورش دانست و گفت: با کمک تشکل‌های انقلابی می‌توانید برای آینده آموزش و پرورش کادرسازی موثری کنید، تشکل‌ها به عنوان یک ظرفیت یا توانمندی در آموزش و پرورش تشکیل شده است.

هاشمی نکو یادآور شد: انجمن اولیا و مربیان، برای مردمی سازی آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارد، اگر در پی آموزش اولیا هستیم و می‌خواهیم شرایط را بهبود ببخشیم باید به انجمن‌ها اهمیت بیشتری داده شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرهنگی

    همیشه وهمه جادزدی ودزدی ودزدی معلوم نیست این دیگه ازکجااومد‌(سهام)

  • جواد

    ۴۳سال دروغ بس نیست؟
    سی سال پیش با ۱۴/۵ گرم طلا حقوق ماهیانه دبیر شدم و الان با ۷ گرم طلا بازنشسته میشوم!!!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر