رسیدن به تیم ملی بعد از ناکامی با تیم متمول گل‌گهر

قلعه‌نویی دیگر برنامه سه ساله نمی‌دهد!

قلعه‌نویی دیگر برنامه سه ساله نمی‌دهد!

سرمربی تیم ملی که همیشه برای تیم‌هایش برنامه سه ساله داشت، اعلام کرده که برای تیم ملی برنامه یکساله دارد و احتمالا دلیلش به ناکامی برنامه‌های او در گل گهر مربوط است.

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، آنهایی که امیر قلعه نویی را می‌شناسند، خوب می‌دانند که در شروع کارش به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف همواره از برنامه سه ساله صحبت کرده و البته در گذشته نیز در مقاطعی طبق برنامه توانست به موفقیت برسد.

سرمربی فعلی تیم ملی اما در سال های اخیر با وجود برنامه‌های سه ساله نتوانسته به توفیق چندانی دست یابد و آخرین پروژه‌اش در گل‌گهر نیز با ناکامی همراه بود.

قلعه نویی شهریور سال 99 به عنوان سرمربی گل گهر انتخاب شد و چند ماه بعد که گزینه بازگشت به استقلال بود، از سوی دستیارش(الهویی) اعلام شد که به قراردادش با گل گهر پایبند و تمرکزش روی برنامه سه ساله برای کسب موفقیت با تیم سیرجانی است.

گل گهر در اولین فصل حضور قلعه نویی در لیگ برتر به عنوان پنجم رسید و در جام حذفی هم در نیمه نهایی مغلوب استقلال شد تا دستش به جام نرسد.

نماینده سیرجان که طی این سالها همواره در نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشته و جزو تیم‌های پرستاره محسوب می‌شده، در فصل بعدی (1400-1401) یک پله ارتقا پیدا کرد و در رده چهارم قرار گرفت اما در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی هم نرسید و در یک هشتم مقابل نساجی مازندران حذف شد.

در نهایت و در فصل 1401-1402 هم گل گهر با دو پله سقوط نسبت به فصل قبل عنوان ششم لیگ برتر را به دست آورد و در جام حذفی هم در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب پرسپولیس شد تا این فصل هم خبری از جام برای سیرجانی‌ها نباشد.

به این ترتیب برنامه سه ساله قلعه نویی برای گل گهر به جایی نرسید و او با وجود ناکامی در سیرجان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و ترجیح داد برای اولین بار صحبتی از برنامه سه ساله نکند و بگوید به دنبال ارائه برنامه یکساله برای تیم ملی است!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها